خرید لوازم خانگی بازنشستگان

خرید لوازم خانگی بازنشستگان : مجموعه لوازم خانگی اقبالی با افتخار اعلام می نماید که کلیه و انواع خرید لوازم خانگی بازنشستگان را با ارزانترین قیمت در بین فروشنگان اقساطی با تخفیف ویژه در فروش کامل جهیزیه در مشهد و سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات فروشگاه لوازم خانگی ب

خرید لوازم خانگی بازنشستگان | تا 10 % تخفیف ویژه | فروش عمده و جزئی | در این مطلب به مباحث فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان _ ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشست

خرید لوازم خانگی بازنشستگان : لوازم خانگی اقبالی  هم اکنون با سابقه درخشان در زمینه فروش اقساط بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی فعالیت دارد . تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد . در این مطلب به موضوعات متنوع فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان _ ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری  _ خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی_  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید لوازم خانگی بازنشستگان باضمانت و خدمات پس از فروش و در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

خرید لوازم خانگی بازنشستگان - مجموعه عظیم لوازم خانگی اقبالی  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع خرید لوازم خانگی بازنشستگان در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان _ ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری  _ خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی_  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان کلیه محصولات  خود را در بازارهای محلی و استانی با بهترین برندها برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خرید لوازم خانگی بازنشستگان را در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار فروش اقساطی را خواهیم داد. 

خرید لوازم خانگی بازنشستگان تهیه و عرضه شده در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان و همچنین تخفیف ویژه جهیزیه هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای بومی و فرا استانی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید خرید لوازم خانگی بازنشستگان لطفا با یکی از شماره های مجموعه لوازم خانگی اقبالی  در تماس باشید.

 فروش لوازم خانگی به مستمری بگیران

با توجه به گران شدن لوازم خانگی و سایر مایحتاج خانواده، بسیاری از بازنشستگان عزیز توانایی خرید لوازم ضروری را ندارند.
از این رو فروشگاه لوازم خانگی اقبالی، با همکاری سازمان تامین اجتماعی برای حل این مشکل امکان خرید اقساطی را برای بازنشستگان محترم فراهم کرده است.
در این طرح، شما بازنشسته عزیز می‌توانید کالاهای موردنظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. بدون نیاز به چک، ضامن و حتی بدون نیاز به خارج شدن از منزل.
این طرح چه مزایایی دارد؟
1- خرید اقساطی کالا بدون چک و بدون ضامن
2- خرید اقساطی بدون مراجعه به بانک یا سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری
3 - خرید اقساطی با کمترین پیش پرداخت
4 - تحویل درب منزل
5 - انتخاب از بین صدها کالا از برندهای متنوع داخلی و خارجی
تا چقدر می توانم قسط بدهم؟
در این طرح یک اعتبار جهت خرید اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.
این اعتبار حدود 20 الی 30 درصد از مبلغ حقوق بازنشستگی است.
یک مثال واقعی
فرض کنید حقوق شما 2 میلیون و 400 هزار تومان است. در صورتی که اعتبار شما 30 درصد مستمری شما باشد حداکثر توانایی پرداخت قسط شما ۸۰۰ هزار تومان است.
به عنوان مثال شما می‌خواهید یک اجاق گاز به مبلغ 2 میلیون و 400 هزار تومان را خریداری کنید.
شما می توانید با پرداخت ۴۸۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت این گاز را خریداری کنید و مابقی آن را در 2 تا 6 قسط از حقوق خود پرداخت کنید.
مبلغ هر قسط هر ماه از حقوق شما کسر می شود.

خرید لوازم خانگی بازنشستگان - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در زمینه فروش اقساطی بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی با ارزانترین قیمت و با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار اقساطی ارائه نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از تصمیم به خرید هر نوع لوازم خانگی از هر شخص و شرکتی با یکی از شماره های 05133860606 - 09154058120 - 05133853535 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.