فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان : مجموعه لوازم خانگی اقبالی با افتخار اعلام می نماید که کلیه و انواع فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان را با ارزانترین قیمت در بین فروشنگان اقساطی با تخفیف ویژه در فروش کامل جهیزیه در مشهد و سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات طرح خرید

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان | تا 10 % تخفیف ویژه | فروش عمده و جزئی | در این مطلب به مباحث طرح خرید اقساطی اسنوا برای بازنشستگان_فروش اقساطی اسنوا برای با

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان : لوازم خانگی اقبالی  هم اکنون با سابقه درخشان در زمینه فروش اقساط بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی فعالیت دارد . تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد . در این مطلب به موضوعات متنوع طرح خرید اقساطی اسنوا برای بازنشستگان_فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان تامین اجتماعی_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان کشوری_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی_فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگاخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان باضمانت و خدمات پس از فروش و در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان - مجموعه عظیم لوازم خانگی اقبالی  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح خرید اقساطی اسنوا برای بازنشستگان_فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان تامین اجتماعی_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان کشوری_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی_فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان_خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگابا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان کلیه محصولات  خود را در بازارهای محلی و استانی با بهترین برندها برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان را در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار فروش اقساطی را خواهیم داد. 

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان تهیه و عرضه شده در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان و همچنین تخفیف ویژه جهیزیه هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای بومی و فرا استانی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان لطفا با یکی از شماره های مجموعه لوازم خانگی اقبالی  در تماس باشید.

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت بدین شرح می باشد که ابتدا باید در یکی از بانکهای ملت ، توسعه تعاون ، صادرات ، دی ، آینده یک حساب داشته باشین یا  این حساب را بازکنید.
البته لازم به ذکر است که فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت می باشد و شما هیچ گونه پیش پرداختی یا حساب پرکار  یا گذاشتن سپرده نمی باشین اما نیاز به ضامنی که مورد تایید بانک می باشد هستین. لازم به ذکر است اگر بازنشسته باشین که از بانک رفاه حقوق میگیرین نیاز به ضامن نیستین که در ادامه توضیح خواهیم داد.
اقساط و سود طرح اقساطی لوازم خانگی اسنوا
در این طرح برای خرید قسطی میتوانید کارخانه اسنوا دو طرح تنظیم نموده است:
فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا
مساله بعدی که پیش می آید نحوه اقساط و سود خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا می باشد. سود بانکی 15 درصد می باشد و اقساط آن در 36 ماه تعبیه شده است  و سقف خرید مبلغ 50 میلیون تومان می باشد.
فروش اقساطی 12 ماهه اسنوا
در بانک مهر ایران بهره 4 درصد وام شما میشود اما باید در یکسال تسویه کنید و تا سقف 30 میلیون تومان هم میتوانید محصولات اسنوا را بخرین
نحوه خرید محصولات قسطی اسنوا
شما به نمایندگی اسنوا در سطح کشور مراجعه می کنید البته همه نمایندگی ها فروش اقساطی را ندارند سپس فاکتور محصولات اسنوا خود که میتواند شامل کلیه محصولات اسنوا ( یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و… ) باشد را از فروشنده میگیرد و به بانک مورد نظر مراجعه میکنید.
بعد از انجام امور بانکی نامه بانک را به فروشگاه برده و محصولات خود را دریافت میکنید و بعد دفترچه قسط را به پدر گرامیتان و یا همسرتان بدهین..
خرید اقساطی اسنوا برای بازنشستگان تامین اجتماعی
فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان تامین اجتماعی و آموزش و پروش و هر بازنشسته دارای گواهی کسر اقساط  به این نحو می باشد که نیاز به ضامن ندارند بدین صورت که ابتدا به فروشگاه و نمایندگی اسنوا که فروش اقساطی دارند میروید و فاکتور تهیه کرده و سپس فاکتور را به بانک رفاه میبرین و بعد بانک رفاه نامه را به شما داده و به فروشگاه برده و لوازم خانگی قسطی اسنوا را با خود به منزل میبرین.
ثبت نام خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان تامین اجتماعی
تعداد ضامن وام برای بازنشستگان اسنوا بستگی به مقدار حقوق فرد بازنشسته می باشد مثال برای دریافت ۵۰ میلیون وام کالا اگر گواهی کسر اقساط تا ۱،۷۰۰،۰۰۰میلیون تومان باشد خودش میتواند ضامن خودش بشود اما اگر گواهش کسر اقساطش کمتر باشد در کنار ضمانت خود فرد دیگر نیز باید ضامن آن نیز بشود. بطبع اگر مثلا ۳۰ میلیون وام کالا بخواهد گواهی کسر اقساطش تا ۱ میلیون هم کفایت میکند و ۱۵ میلیون هم تا ۷۰۰ هزار تومن گواهی کسر اقساط میخواهد.

 

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان

ضامن وام
برای بازنشتگان که در پارگراف قبلی توضیح دادیم اما برای افراد دیگر که میخواهند وام دریافت کند همه چیز بستگی به حساب بانکی است که شما در آن حساب دارید اگر به طور معمول ۲ ضامن کارمند یا کاسب جواز دار یا شخصی با حساب خوب و شاغلی که بیمه برای آن رد می شود، نیاز می باشد. اگر مقدار وام کالای اسنوا شما کم باشد و رئیس بانک هم منصف با یه ضامن هم می شود.
مبلغ اقساط خرید اسنوا
مبلغ اقساط شما بستگی به مقدار وام کالایست که میگیرید اگر ۵۰ میلیون باشد حدود ۱،۷۰۰،۰۰۰ میلیون تومان می باشد اگر ۳۰ میلیون دریافت کنید نزدیک ۱ میلیون و اگر ۱۵ میلیون دریافت کنید حدود ۶۰۰ هزار تومن می باشد.

فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در زمینه فروش اقساطی بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی با ارزانترین قیمت و با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار اقساطی ارائه نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از تصمیم به خرید هر نوع لوازم خانگی از هر شخص و شرکتی با یکی از شماره های 05133860606 - 09154058120 - 05133853535 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.