طرح تعویض یخچال پارس

طرح تعویض یخچال پارس : مجموعه لوازم خانگی اقبالی با افتخار اعلام می نماید که کلیه و انواع طرح تعویض یخچال پارس را با ارزانترین قیمت در بین فروشنگان اقساطی با تخفیف ویژه در فروش کامل جهیزیه در مشهد و سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نمایندگی یخچال پارس - طرح تعویض یخچال الکترواستیل - طرح یخچال - طرح تعویض یخچال اسنوا - قیمت لوازم خانگی پارس - تعویض یخچال کهنه با نو در لوازم خانگی اقبالی - نمایندگی یخچال پارس در مشهد که تخصص مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی می باشد

طرح تعویض یخچال پارس | تا 10 % تخفیف ویژه | فروش عمده و جزئی | در این مطلب به مباحث نمایندگی یخچال پارس - طرح تعویض یخچال الکترواستیل - طرح یخچال - طرح تعویض یخچال اسنوا - قیمت لوازم خانگی پارس - تعویض یخچال کهنه با نو در لوازم خانگی اقبالی - نمایندگی یخچال پارس در مشهد خواهیم پرداخت

طرح تعویض یخچال پارس : لوازم خانگی اقبالی  هم اکنون با سابقه درخشان در زمینه فروش اقساط بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی فعالیت دارد . تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد . در این مطلب به موضوعات متنوع نمایندگی یخچال پارس - طرح تعویض یخچال الکترواستیل - طرح یخچال - طرح تعویض یخچال اسنوا - قیمت لوازم خانگی پارس - تعویض یخچال کهنه با نو در لوازم خانگی اقبالی - نمایندگی یخچال پارس در مشهد خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع طرح تعویض یخچال پارس باضمانت و خدمات پس از فروش و در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

طرح تعویض یخچال پارس - مجموعه عظیم لوازم خانگی اقبالی  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع طرح تعویض یخچال پارس در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی یخچال پارس - طرح تعویض یخچال الکترواستیل - طرح یخچال - طرح تعویض یخچال اسنوا - قیمت لوازم خانگی پارس - تعویض یخچال کهنه با نو در لوازم خانگی اقبالی - نمایندگی یخچال پارس در مشهد با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان کلیه محصولات  خود را در بازارهای محلی و استانی با بهترین برندها برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از طرح تعویض یخچال پارس را در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار فروش اقساطی را خواهیم داد. 

طرح تعویض یخچال پارس تهیه و عرضه شده در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان و همچنین تخفیف ویژه جهیزیه هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای بومی و فرا استانی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید طرح تعویض یخچال پارس لطفا با یکی از شماره های مجموعه لوازم خانگی اقبالی  در تماس باشید.

طرح تعویض یخچال پارس

فناوری با سرعت به پیش می‌رود و هر روز با شعبده‌ی جدیدی بشر را مسحور خود می سازد. اما از میان تمامی این تکنولوژی های جدید و نوآورانه تنها معدودی راه تاثیر بر زندگی روزمره مردم را پیدا می‌کنند.
یخچال ها سالیان سال جای خود را در آشپزخانه، به عنوان عضوی جدا ناپذیر حفظ کرده اند و به دلیل رقابت بسیار شدید بین شرکت های تولید کننده دارای امکانات بسیار متنوعی هستند.
حال میخواهیم نگاهی داشته باشیم به سری  یخچال های پارس
یخچال پارس با بیش از 50 سال سابقه تولید یخچال و فریزر یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان ایرانی یخچال و فریزر است.
شرکت کارخانجات پارس تا سال 1381 به صورت تخصصی فقط یخچال و فریزر تولید می‌کرد که بعد از این سال به تولید لباسشویی اقدام کرد.
شرکت پارس یخچال فریزرهای دوقلو خود را در 3 مدل تولید می‌کند که به شرح ذیل است:
یخچال دوقلوی پارس مدل 1700
یخچال دوقلوی پارس مدل 1700i
یخچال دوقلو پارس مدل بوران
یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل 1700 و 1700i تنها تفاوتی که باهم دارند شکل دستگیره این 2 محصول است.
در یخچال پارس مدل 1700i دستگیره های از حالت اشکی به مدل آسان باز شو تغییر شکل داده شده است.
یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران آخرین محصول تولید کارخانجات پارس است که سعی شده است در تولید این محصول از تکنولوژی روز استفاده شود امکاناتی همچون پنل لمسی، دستگیره های آسان باز شو، کابین یخچال و فریزر کاملا نوفراست، استفاده از چیلر به جای فن و قابلیت های دیگر این مدل را از 2 مدل قبلی متفاوت‌تر کرده است
با توجه به این نوع یخچال که از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است وقت این است که دیگر یخچال  و یا حتی کالاهای فرسوده و قدیمی منزل خود را با یخچال هایی نظیر یخچال پارس و یا دیگر برند ها تعویض نمایید.
فقط کافیست شما عزیزانی که تمایل به تعویض کالا داریدعکس و توضیحات هرنوع کالای دست دوم یا نو خود را جهت قیمت گذاری به شماره تلفن ذکر شده ارسال کنید سپس کالای خودر را برای تعویض با کالای جدید به فروشگاه میاورید.
برای اطلاع بیشتر از این طرح و شرایط فروش این مجموعه میتوانید از طریق شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طرح تعویض یخچال پارس

طرح تعویض یخچال پارس - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در زمینه فروش اقساطی بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی با ارزانترین قیمت و با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار اقساطی ارائه نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از تصمیم به خرید هر نوع لوازم خانگی از هر شخص و شرکتی با یکی از شماره های 05133860606 - 09154058120 - 05133853535 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.