لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید

لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید و فروش عمده و جزئی : مجموعه لوازم خانگی اقبالی با افتخار اعلام می نماید که کلیه و انواع لوازم خانگی اقساطی را با ارزانترین قیمت در بین فروشندگان اقساطی با تخفیف ویژه در فروش کامل جهیزیه در مشهد و سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد شما با جستجوی یگی از عبارات لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان - لوازم خانگی اقساطی در مشهد - خرید اقساطی لوازم خانگی دوو - کانال لوازم خانگی قسطی - لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی وارد این

لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید و فروش عمده و جزئی |لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان - لوازم خانگی اقساطی در مشهد - خرید اقساطی لوازم خانگی دوو - کانال لوازم خانگی قسطی - لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید و فروش عمده و جزئی : لوازم خانگی اقبالی  هم اکنون با سابقه درخشان در زمینه فروش اقساط بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی فعالیت دارد . تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله خدمات ما می باشد . در صورتی که شما بازدید کننده گرامی با جستجوی یکی از عبارات لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان - لوازم خانگی اقساطی در مشهد - خرید اقساطی لوازم خانگی دوو - کانال لوازم خانگی قسطی - لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  وارد این صفحه شده اید, با ما همراه باشید.

لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید و فروش عمده و جزئی : در ادامه بیشتر در مورد لوازم خانگی اقساطی و لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان - لوازم خانگی اقساطی در مشهد - خرید اقساطی لوازم خانگی دوو - کانال لوازم خانگی قسطی - لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  توضیخات ارائه خواهد شد .

لوازم خانگی برقی

امروزه خرید لوازم خانگی به یک دغدغه فکری مخصوصا برای جوان ها و افرادی که قصد تشکیل زندگی را دارند، تبدیل شده است. با بالا رفتن ارز و هزینه های زندگی، قدرت خرید پایین آمده و بسیاری از متقاضیان خرید لوازم خانگی نمی توانند به یکباره مبلغ زیادی را برای خرید لوازم خانگی صرف کنند. از این رو در فروشگاه اقبالی شرایط ویژه ای را برای عزیزان در نظر گرفته ایم که در این مقاله تحت عنوان لوازم خانگی قسطی به جزئیات آن می پردازیم.
خرید کالا های مورد نیاز و لوازم خانگی اقساطی از اقبالی
در اقبالی کالا به منظور رفاه حال عزیزان متقاضی، شرایطی ویژه و اسان برای خرید لوازم و کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است. از این کالاها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
تلویزیون، ساند بار، یخچال فریزرساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر عرض پهن، یخچال اتاق خواب، یخچال فریزر، چرخ خیاطی، سولاردم، ماکروفر، فرتوکار، توستر، سرخ کن، ساندیچ ساز، پلوپز و زود پز، میوه خشک کن، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی مینی واش، جارو برقی، جارو شارژی، بخارشوی، اتو بخار، اتو پرس، اجاق گاز، اجاق گاز صفحه ای، قاشق و چنگال، کارد و ساطور، کفگیر و ملاقه، ابزارآشپزخانه، سرویس قابلمه، قابلمه و تابه تک، زود پز رو گازی، غذا ساز، خرد کن، آسیاب و مخلوط کن، گوشت کوب برقی، چرخ گوشت، همزن، سبزی خردکن، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیر، اسپرسو ساز، چای ساز، کتری برقی، سماور(گازی،برق،زغالی)، کتری وقوری، ترازو آشپزخانه، سرویس آشپزخانه، کولر گازی، بخاری و هیتر
نحوه خرید لوازم خانگی از اقبالی
برای خرید لوازم خانگی ازفروشگاه  اقبالی سه حالت وجود دارد. شمامیتوانید خرید خودرا به صورت نقد و یا اقساط وهمچنین می توانید کالای فرسوده ی خود را با کالایی جدید تعویض کنید.
مزیت خرید لوازم خانگی اقساطی در اقبالی
نیاز به ضامن ندارد
خرید بصورت سریع و بدون صرف وقت انجام می شود
کم شدن بار و فشار مالی از خریدار
شرایط ویژه برای باشگاه مشتریان اقبالی
وجود شرایط استثنایی برای افراد زیر 65 سال
شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی از اقبالی
نیازی به ضامن نیست.
تعداد اقساط حداقل 5 قسط و حداکثر 16 قسط می باشد.
تعیین قسط ها در اقبالی
تعداد اقساط کالای خریداری شده در اقساطی بستگی به کالای خریداری شده از طرف مشتری دارد که به صورت زیر می باشد.
شاغلین آزاد :
50 درصد نقد الباقی 16 ماهه
70 درصد نقد الباقی تا 3 ماه بدون سود
80 درصد نقد الباقی تا 6 ماه بدون سود
شاغلین کارمند
یک سوم نقد الباقی 16 ماهه
50 درصد نقد الباقی الباقی تا 5 ماه بدون سود
70 درصد نقد الباقی تا 8 ماه بدون سود
کارمند با پشتوانه سند خودرو
بدون پیش پرداخت 16 ماهه
(چک کارمندی با پشنواره سند خودرو ینی سند خودرو خودرا تا پایان پرداخت اقساط نزد فروشگاه به امانت می گذارید)

لوازم خانگی اقساطی | تا 10 % تخفیف ویژه خرید

لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان : فروش اقساطی لوازم خانگی اقبالی برای بازنشستگان تامین اجتماعی طرحی است که برای کاهش نقدینگی این قشر شریف و تامین وسایل مورد نیاز ایشان بدون دغدغه و بروکراسی اداری صورت گرفته است.

خرید اقساطی لوازم خانگی دوو : در بازار امروزه که تغییرات قیمت ها دیگر عادی شده است و دیگر پس انداز کردن برای خرید لوازم خانگی و یا هر خرید دیگری مانند گذشته راه حل غیر مناسبی است ، خرید اقساطی برای آن دسته از مصرف کننده گانی که به دنبال محصولات لوازم خانگی هستند و از پس پرداخت نقدی بر نخواهند آمد بسیار مناسب است . از این رو فروشگاه لوازم خانگی اقبالی اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی دوو کرده است.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی : یکی از شرایط خرید اقساطی برای کارمندان و کسانی که فیش حقوقی معتبر دارند امکان خریدلوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی است. شما عزیزان برای مطلع شدن از شرایط خرید لوازم خانگی با فیش حقوقی و نحوه‌ی باز پرداخت اقساط آن می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اقبالی تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی : فروشگاه اینترنتی اقبالی یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد. در این بخش از فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع لوازم خانگی برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید

لوازم خانگی اقساطی- مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از تصمیم به خرید هر نوع لوازم خانگی از هر شخص و شرکتی با یکی از شماره های 05133860606 - 09154058120 - 05133853535 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید در صورتی که با یکی از عبارات لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان - لوازم خانگی اقساطی در مشهد - خرید اقساطی لوازم خانگی دوو - کانال لوازم خانگی قسطی - لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  وارد این صفحه شدید و هنوز نتوانسته اید به نیاز خود برسید لطفا با ما در تماس باشید .