یخچال قسطی

یخچال قسطی : مجموعه لوازم خانگی اقبالی با افتخار اعلام می نماید که کلیه و انواع یخچال قسطی را با ارزانترین قیمت در بین فروشندگان اقساطی با تخفیف ویژه در فروش کامل جهیزیه در مشهد و سراسر کشور در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات خرید یخچال قسطی در تهران - یخچال قسطی بدون چک - فروش اقساطی یخچال دوو - یخچال اقساطی فرهنگیان - یخچال قسطی خرم اباد - یخچال قسطی دیجی کالا - یخچال قسطی اسنوا - سایت سرای ایرانی یخچال دوقلو که تخصص مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی می باشد خواهیم پرداخت.

یخچال قسطی | تا 10 % تخفیف ویژه | فروش عمده و جزئی | در این مطلب به مباحث خرید یخچال قسطی در تهران - یخچال قسطی بدون چک - فروش اقساطی یخچال دوو - یخچال اقساطی فرهنگیان - یخچال قسطی خرم اباد - یخچال قسطی دیجی کالا - یخچال قسطی اسنوا - سایت سرای ایرانی یخچال دوقلو خواهیم پرداخت

یخچال قسطی : لوازم خانگی اقبالی  هم اکنون با سابقه درخشان در زمینه فروش اقساط بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی فعالیت دارد . تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد . در این مطلب به موضوعات متنوع خرید یخچال قسطی در تهران - یخچال قسطی بدون چک - فروش اقساطی یخچال دوو - یخچال اقساطی فرهنگیان - یخچال قسطی خرم اباد - یخچال قسطی دیجی کالا - یخچال قسطی اسنوا - سایت سرای ایرانی یخچال دوقلو خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع یخچال قسطی باضمانت و خدمات پس از فروش و در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

یخچال قسطی - مجموعه عظیم لوازم خانگی اقبالی  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع یخچال قسطی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یخچال قسطی در تهران - یخچال قسطی بدون چک - فروش اقساطی یخچال دوو - یخچال اقساطی فرهنگیان - یخچال قسطی خرم اباد - یخچال قسطی دیجی کالا - یخچال قسطی اسنوا - سایت سرای ایرانی یخچال دوقلو با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان کلیه محصولات  خود را در بازارهای محلی و استانی با بهترین برندها برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از یخچال قسطی را در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار فروش اقساطی را خواهیم داد. 

یخچال قسطی تهیه و عرضه شده در مجموعه لوازم خانگی اقبالی  با سابقه درخشان و همچنین تخفیف ویژه جهیزیه هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای بومی و فرا استانی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید یخچال قسطی لطفا با یکی از شماره های مجموعه لوازم خانگی اقبالی  در تماس باشید.

امروزه یکی از کالاهای اساسی که در آشپزخانه ها مشاهده میشود انتخاب یخچال و فریزر با دوام و با قیمت مناسب است. یخچال فریزرها بر حسب ساده بودن یا امکانات متعدد داشتن، فوت و اندازه ی یخچال، برند و کارخانه ی تولیدی و ایرانی و خارجی بودنشان، دارای قیمتهای متفاوت اند. ما شما را در این مطلب با انواع یخچال و فریزر و مزیت های هر کدام آشنا میکنیم.
انتخاب ظرفیت مناسب شاید سخت ترین و مهمترین بخش خرید یخچال فریزر به حساب بیاید. به طور معمول برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کفایت میکند اما برای خانواده های پرجمعیت بهتر است سراغ مدل های 500 تا 700 لیتری بروید که شامل مدل های ساید بای ساید و دوقلو میشود.
انواع مدل های یخچال فریزر
یخچالهای دو درب
این مدلها به خاطر ظرفیت پایین فریزر و فضای کم چندان پیشنهاد نمی شود. اما برای آشپزخانه های کوچک گزینه های بهتر از این مدلها وجود ندارد.
ساید بای سایدها
پرفروشترین مدل های یخچال فریزر در بازار ایران مدل های ساید بای ساید است. فروش بالای این مدل ها شاید بیشتر به خاطر طراحی بدنه و زیبایی ظاهریشان باشد؛ اما ظرفیت فریزر مدلهای ساید بای ساید باعث میشود خانوادههای پرجمعیت زحمت و هزینه خرید یک فریزر جداگانه را متحمل شوند.
یخچال فریزرهای سه درب
بعضی از مدلهای سه درب جزو دسته ساید بای سایدها هستند و بعضی دیگر در دسته مدل های یخچال فریزر بالا و پایین قرار میگیرند. تنها مزیت خرید این مدل ها امکان تنظیم جداگانه یکی از محفظه هاست. البته به خاطر تفکیک فضا و قابلیت استفاده از درهای مختلف هم دسترسی آسانتری به مواد غذایی خواهید داشت و هم آسیب پذیری دستگاه پایین می آید.
یخچال فریزرهای دوقلو
مدل های دوقلو را با دقت بیشتری انتخاب کنید. قیمت این مدل ها کمی بیشتر از مدل های ساید بای ساید است و فضای زیادی اشغال میکند. در نتیجه تنها برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند؛ از طرفی فریزر فضای بسیار زیادی دارد و حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.
نکات کلیدی در انتخاب یخچال فریزر
برای انتخاب یک یخچال فریزر تنها کافی است به چند نکته کوچک اما کاربردی و مهم دقت کنید. الزاما مدلی که تمامی امکانات زیر را داشته باشد، بهترین مدل یخچال فریزر نیست؛ اما هر چه این قابلیتها در مدلی که متناسب با بودجه تان انتخاب میکنید بیشتر باشد انتخاب کاربردی تری خواهد بود.

نمایشگر و آلارم
قرار گرفتن نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نه تنها جلوه بهتری به یخچال فریزر میدهد بلکه با یک نگاه به آن میتوانید هر نوع اشکالی در سیستم خنک کنندگی یا موتور را تشخیص دهید. نمایشگرهای LED نسبت به نمایشگرهای LCD تفاوت چندانی در ظاهر ندارند اما قیمتشان بالاتر است.
کنترل سرمایه برفک زدایی و تصفیه هوا
برفک زدایی اتوماتیک یکی از مهمترین قابلیتهای یخچال فریزر به حساب می آید؛ چون نه تنها زحمت شما را کم میکند بلکه مصرف برق دستگاه را هم پایین می آورد. هر چه تعداد سیستم های خنک کنندگی بالاتر باشد کیفیت خنک کنندگی بالاتر میرود و البته تاثیر مستقیمی روی قیمت یخچال فریزر خواهد داشت.
استفاده از کربن در بدنه و لاستیک دور درب ضدباکتری، باعث میشود مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشد و البته بوی مواد غذایی درون محفظه یخچال یا فریزر پخش نشود.
محفظه صفر درجه و بار خانگی
این امکانات تقریبا امکانات اضافه و غیرضروری به حساب می آید. هر چند بارخانگی کمک میکند تا طول عمر یخچال بالاتر برود اما محفظه صفر درجه تنها برای مواد غذایی تازه کاربرد دارد. اگر عادت به خرید روزانه دارید حتما به داشتن محفظه صفر درجه در مدل انتخابی تان دقت کنید.
برچسب انرژی
در بین یخچال های موجود در بازار ایران چه مدل های تولید داخلی و چه مدل های وارداتی میتوانید مدل هایی در رده مصرف انرژی A پیدا کنید. اما برچسب مصرف انرژی +A را تنها در مدل های وارداتی میبینید. این برچسب هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ میران به صرفه و اقتصادی بودن یخچال اهمیت زیادی دارد.
شما میتوانید انواع برند یخچال فریزر های معتبر و معروف ایرانی و خارجی و جدید ترین مدل یخچال ساید و انواع دیگر یخچال را از فروشگاه بزرگ لوازم خانگی اقبالی خریداری کنید و نهایت رضایت و اطمینان را از خرید خود داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اقبالی یکی از معدود فروشگاه هایی است که با شرایط ویژه امکان خرید قسطی یخچال در مدل های متنوع را فراهم کرده است.

یخچال قسطی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی  تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در زمینه فروش اقساطی بلند مدت بدون ضامن با  نرخ سود بانکی و پایین ترین نرخ بهره اقساط به همراه  گارانتی قیمت نهایی با چک آزاد و یا کارمندی در تمام شهرستان ها ی استان خراسان رضوی با ارزانترین قیمت و با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار اقساطی ارائه نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. تعویض لوازم خانگی کارکرده با نو با بهترین قیمت  و پخش و توزیع انواع لوازم خانگی با مشاوره رایگان در خرید انواع لوازم خانگی و خرید و فروش لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری از جمله فعالیت ها و خدمات متنوع لوازم خانگی اقبالی می باشد. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از تصمیم به خرید هر نوع لوازم خانگی از هر شخص و شرکتی با یکی از شماره های 05133860606 - 09154058120 - 05133853535 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.