اتو بخار بوش مدل BSGS1288

اتو
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : بوش
  • کد محصول : 3545578238
  • وضعیت موجودی : موجود است
ویژگی‌های محصول
  • توان:3000 وات
  • جنس کفی:سرامیک
  • خاموشی خودکار:دارد
  • سیستم خودشوینده:دارد
  • سیستم ضد رسوب:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد

مجهز به کلید تنظیم نوع پاشش آب (اسپری – بخار)
قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
دارای بخاردهی عمودی
خاموشی خودکار
مجهز به سیستم ضد رسوب
بدون نشتی و چکه
درجات دمایی مختلف برای پارچه های مختلف
کفی سرامیک با تمیزی خودکار
سیم گردان 360 درجه ابریشمی
مخزن آب شفاف
دارای پیمانه آب
طول سیم: 1/4 متر
حداکثر توان: 3000 وات
ولتاژ: 220 ولت 

اتو بخار بوش مدل BSGS1288

اتو یکی از آن وسایل مهم و ضروری است که تقریبا هرروز با آن ها سر و کار داریم، پس باید تمام تلاشمان را بکنیم که یک اتوی مرغوب را تهیه کنیم. اما مسئله ای که وجود دارد قیمت بالای برخی اتوها است. محصولی که امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم، یک اتوی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب است. اتو بخار بوش Bosch مدل BSGS1288 با این که امکانات متعدد و مورد نیاز را برای مشتری فراهم آورده است و یک اتوی حرفه ای و درجه یک می باشد اما قیمتی به صرفه دارد. در زیر به معزفی تعدادی از این امکانات می پردازیم.

اتو بخار

این نوع اتوها برای هر نوع پارچه ای مناسب اند. علاوه بر صفحه داغ، یک مخزن آب روی دستگاه طراحی شده که از حرارت بخار آب برای صاف کردن لباس کمک می گیرد پس نتیجه بهتر و مصرف زمان و انرژی کمتر خواهد شد. بخار آب باعث می شود چروک لباس ها در مدت زمان کمتری باز شود و آسیب به پارچه، برق انداختن رویی آن را کاهش داده. همچنین حرکت اتو را راحت تر می کند. 

اتو سلف کلین self clean

سلف کلین (Self Clean) قابلیتی است که به منظور تخلیه باقیمانده رسوبات از محفظه تولید بخار و منافذ خروجی بخار کاربرد داشته و از انباشته شدن رسوبات در آن ها جلوگیری می کند. به وسیله ی کلید موجود روی دسته این امکان برای شما فراهم آمده است.

بخاردهی عمودی

قابلیت بخاردهی به صورت عمودی (Vertical Steam) امکان بخاردهی دستگاه در حالت عمودی را فراهم می کند، یعنی می توانید لباس را زمانی که از چوب لباسی آویزان است بخار دهید و چروک های آن را در حالت عمودی بگیرید.

سیستم ضد چکه

ضدّ چکه (Anti Drip): عملکرد این سیستم به این صورت است که در هنگام کاهش دمای صفحه ی کف اتو به مقدار کمتر از حد مشخص جهت ایجاد بجار، سوپاپ محفظه تبخیر دستگاه به صورت اتوماتیک بسته شده و جریان آب را متوقف می کند که این عمل از چکه کردن آب جلوگیری خواهد کرد.

اتوی کفی سرامیک

جنس کف آن ها انواع مختلفی دارد که بسیار مهم است چون با لباس ها بیشترین تماس دارد و بیشتر از سایر قسمت ها دچار فرسودگی می شود. اتوهای قدیمی تر جنس صفحاتشان از فولاد و آهن بود که وزن اتو را سنگین می کردند و بعد به انواع مختلفی از قبیل سرامیک، تفلون، استیل و تیتانیوم تغییر یافت که دو نوع سرامیک و تیتانیوم به دلیل توزیع بهتر گرما و مقاوم بودن در برابر خراشیدگی گزینه های بهتری هستند. کفی های سرامیکی بسیار روان روی لباس حرکت می کننده و آسیبی به آن نمی رسانند. این کفه ها به لباس های نازک و یا پلاستیکی نمیچسبند و آنها را نمی‌سوزانند. ضمن اینکه روی پارچه برق نمی اندازند و حالت و بافت آن ها را خراب نمی کنند. کفی اتو بخار بوش Bosch مدل BSGS1288 سرامیکی و کاملا مسطح می باشد.

علاوه بر جنس کفی تعداد منفذهای صفحه هم هرچه بیشتر و در سطح کفی تجمع داشته باشد بهتر است که در این محصول نیز قابل مشاهده می باشد.

اتوی سیم گردان

این اتو دارای چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف است که اتو کشیدن را آسان تر می کند تا هنگام اتو کشی سیم آن مدام توی دست و پا نباشد و کار شما راحت تر باشد. ضمن این که این اتو دارای سیمی باروکش ابریشمی است و طولی معادل ۱۴۰ سانتی متر دارد که طول بسیار مناسبی برای اتو دستی خانگی است.

سایر خصوصیات

توان اتوهای بخار خانگی بین ۹۰۰ تا ۳۰۰۰ وات است که هرچه توان بالاتری داشته باشند سرعت گرم شدن آن ها بالاتر است. این محصول نیز با توان ۳۰۰۰ وات که حداکثر توان ارائه شده برای اتوهای دستی است، یک اتوی توان بالا محسوب می شود که به سرعت گرم شده و دما نیز سریع تر در آن تغییر می کند. همچنین با وجود سیستم خاموشی خودکار محصول، چنانچه مدتی از آن استفاده نکنید، به طور خودکار دما قطع می شود. این کار به حفظ امنیت و کاهش مصرف برق کمک می کند و چنانچه فراموش کنید محصول را از برق بکشید، از نگرانی شما بابت روشن مانده و خطرات جانبی می کاهد.

شما می توانید نوع پاشش آب را به وسیله ی دکمه های تعبیه شده روی اتو انتخاب کنید که دارای دو نوع پاشش اسپری و بخار آب می باشد. مخزن آب در این اتو شفاف است تا بتوان هر لحظه از میزان آب موجود در مخزن اطلاع یافت. از لحاظ کیفیت بدنه نیز محصول فوق از بهترین متریال و کیفیت بالایی ساخته شده است و کلیدهای آن ضمن روان بودن از استحکام بالایی برخوردار است که باعث دوام و طول عمر بیشتر آن ها می شود. علاوه بر آن وزن این اتو نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک است تا بتوان آن را به راحتی در دست گرفت و روی لباس حرکت داد و سنگینی آب باعث از بین رفتن سریع تر چروک ها شود.


برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید