بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220

بخاری
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : شارق توس
  • کد محصول : 7552683648
  • وضعیت موجودی : موجود است

بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220

نوع کالا: بخاری

برند: شارق توس

مدل: اهورا طرح شومینه ای 220

رنگ: مشکی

قطر دودکش : 100 میلی متر

حداکثر ظرفیت گرمادهی : 4600 کیلو کالری

قابلیت منحصربه فرد: حالت تنظیم شعله - دل خواه - سایر مشخصات - مشعل استنلس استیل - طرح گرافیکی رنگ پودر الکتروستاتیک - رده انرژی E- قابلیت نصب برروی زمین – نوع سوخت گاز شهری – دارای شیشه ایمن - نیاز به دودکش – دارای جرقه زن - امکان تنظیم شعله - سرامیک دار کلاسیک - مجهز به ترموسوییچ – گاورنور - مجهز به شیشه ایمن - مجهز به مشعل استنلس استیل - دارای طرح گرافیکی رنگ پودر الکتروستاتیک

طول :850 میلی متر

عرض :460 میلی متر

ارتفاع :870 میلی متر

وزن :36.9 کیلوگرم


بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220 با طرح شومینه ای و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای فناوری سوخت و مصرف بهینه انرژی توسط کمپانی شناخته شده شارق توس به بازار عرضه گردیده است.

بدنه بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220 با پوشش طرح گرافیکی رنگ پودر الکتروستاتیک ساخته شده و این بخاری گازی به دلیل داشتن بازده حرارتی بالا و جلوگیری از اتلاف انرژی، با صرفه و ایمن بوده و برای مصارف خانگی ، دفتر کار و از این قبیل اماکن بسیار مناسب می باشد.

مشعل تعبیه شده در بخاری بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220 از جنس استنلس استیل و دارای احتراق کامل بوده و میزان گازهای مضر حاصل از احتراق (منواکسید کربن) را نزدیک به صفر می رساند . همچنین شارق توس این بخاری را مجهز به فندک اتوماتیک نموده و دیگر برای روشن کردن آن نیازی به کبریت نمی باشد .

 

برای ایمنی بیشتر بخاری گازی شارق توس مدل اهورا 220 به سیستم کنترل اکسیژن ( ODS ) تجهیز گردیده تا هر زمان و به هر دلیلی گازهای سمی از محل دودکش خارج نشوند، این سیستم ورود گاز به بخاری را قطع کرده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید. گاورنر یکی دیگر از ویژگی های قابل تامل بخاری اهورا شارق توس است، به گونه ای که هرگاه فشار گاز شهر از حد نرمال (18 میلی بار) بالاتر رود، فشار شکن یا گاورنر میزان مصرف گاز را کنترل و مانع از کارکرد بخاری در شرایط فشار اضافی و نرمال تعریف شده می گردد و بر همین اساس میزان حوادث به حداقل خواهد رسید.

  

شرکت شارق توس با هدف تولید مصنوعات فلزی در سال 1374 تاسیس و از همان ابتدا اقدام به تولید انواع بخاری و آبگرمکن با تنوعی بالغ بر بیش از 35 نوع در رنگ آمیزی و با کیفیت بالا نمود. بر همین اساس موفق به اخذ استاندارد ISO گردید و اینک با ایجاد بیش از 135 مرکز سرویس دهی توانسته شبکه موفق و منحصر به فردی را در ایران برقرار نماید.