یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : میدیا
  • کد محصول : 2316413114
  • وضعیت موجودی : موجود است

یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN

🛒نوع کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید

🔎برند: میدیا

💢مدل: HC-657WEN

🔵رنگ: سفید

📶ظرفیت کل : 567 لیتر

🏅میزان کیفیت از5 : 5

🛡ضمانت: ۱۸ ماهه

👌قابلیت منحصربه فرد: کنترل پنل LED لمسی - محفظه‌ی بار خانگی با دسترسی آسان - مجهز به فیلتر آب - سیستم حالت مسافرت جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی - جریان هوای چندگانه - نورپردازی داخلی   LED - قابلیت تنظیم دما  - دارای جای بطری - بدون برفک - قفل کودک - آبسردکن

 


یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN

میدیا یک نام آشنا و شتاخته شده بوده که طرفداران زیادی در بازار دارد.  یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN از سری یخچال های ساید بای ساید شرکت میدیا بوده که دارای کیفیت عالی و امکانات بالا می باشد.

کاربرد

این یخچال مجهز به سیستم تنظیم جریان هوای چند گانه بوده و این خصوصیت سبب می شود بیش از یک منبع سرمایش داشته و دمای همه طبقات برابر با یکدیگر باشد.

در درون این یخچال لامپ های ال ای دی وجود دارد که باعث می شود شما دید بهتری از فضای داخلی یخچال داشته باشید . این لامپ ها دارای مصرف بسیار پایینی می باشند.

گنجایش این دستگاه ۵۶۷ لیتر بوده که می تواند مقدار زیادی مواد غذایی را در درون خود ذخیره کرده و سرد نگه دارد. با توجه به ظرفیت بالای این یخچال برای خانوارهای با جمعیت بالا نیز مناسب می باشد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیاHC-657WEN  ۴ طبقه ای می باشند که این طبقات شیشه ای بوده و می توانید ارتفاع هر طبقه را به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند و این طبقات دارای مقاومت بالایی بوده . علاوه بر آن در قسمت درب آن بخشی تحت عنوان جابطری ای برای استفاده بهینه از فضای یخچال طراحی شده است.

دمای داخلی این یخچال قابل تنظیم بوده و شما می توانید با توجه به مواد غذایی خود، دمای مناسبی را در نظر بگیرید.
این دستگاه دارای سیستم آب سرد کن و یخ ساز بوده که یک سیستم آبریزش بر روی درب آن قرار گرفته و باعث دسترسی آسان شما به یخ و آب خنک می شود و با استفاده از پنل موجود در بالای آن می توانید نوع آن را انتخاب نمایید.

این سیستم دارای گزینه حالت مسافرت بوده و با فعال کردن آن زمانی که در منزل نیستید دمای یخچال را تنظیم کرده و باعث کاهش مصرف آن می شود.

کارکرد بی صدای این یخچال ها باعث رضایت مشتریان عزیز گردیده و همچنین گارانتی این محصول سبب افزایش اعتبار این دستگاه شده است.

از طریق پنل موجود بر روی درب یخچال می توانید دمای یخچال را مشاهده کرده و آن را بر روی دمای دلخواه خود قرار دهید.

دو محفظه کشویی در قسمت پایینی یخچال قرار گرفته که مناسب برای میوه جات و سبزیجات می باشد و به گونه ای طراحی شده که اقلام غذایی تازگی خود را تا مدتی حفظ خواهند کرد.

مصرف انرژی این یخچال A+ بوده که با توجه به موتور بزرگ آن دارای مصرف انرژی پایینی می باشند.

برفک یکی از مشکلاتی است که همواره افراد با آن ها دست و پنجه نرم می کنند ولی یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN بدون برفک بوده و دیگر نیازی به صرف وقت برای برفک زدایی این دستگاه نیست.

این یخچال دارای دکمه قفل کودک بوده و با فعال شدن آن درب یخچال باز نمی شود و این خاصیت باعث افزایش ایمنی این دستگاه شده است.

مشخصات ظاهری

طراحی زیبا و جذاب این یخچال بسیار زیبا و جذاب بوده و از این رو طرفداران زیادی را در بازار به خود جذب کرده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید میدیا HC-657WEN در دو رنگ استیل و سفید موجود بوده و با توجه به رنگ های شارپ به کار رفته در آن می تواند با هر نوع آشپزخانه ای ست شود.

این یخچال با توجه به کیفیت و کارآیی بالای آن دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.

با خرید این محصول از لوازم خانگی اقبالی می توانید علاوه بر اصل بودن محصول از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوید و نیز می توانید به صورت اقساطی با اقساط بلند مدت بدون سود و بهره خرید کنید. در این فروشگاه حتی با طرح تعویض کالای دست دوم با نو نیز می توانید یخچال دست دومتان را با یخچال نو با بهترین قیمت تعویض کرده و مابه تفاوت آن را می توانید به صورت اقساطی بدون سود و بهره پرداخت نمایید.

رایگان خرید کنید

در اینجا می توانید با راهنمای خرید یخچال و فریزر بهترین یخچال فریزر را انتخاب کنبد کلیک کنید