ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S

ماشین
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : دوو
  • کد محصول : 2814112846
  • وضعیت موجودی : موجود است

ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S

نوع کالا: ماشین ظرفشویی

برند: دوو

مدل: DDW-M1412S

رنگ: استیل

ظرفیت: 14 نفره

میزان کیفیت از5 : 5

قابلیت منحصربه فرد: مصرف انرژی A – دارای نمایشگر - 6 برنامه – دارای قفل کودک - برنامه ی شستشوی سریع - شستشو با تاخیر


یکی از ماشین ظرفشویی های قیمت مناسب بازار مدل 1412 دوو است. این ظرفشویی ظرفیت 14 نفره دارد. دارای شش برنامه ی شستشو و امکانات ویژه است. در ادامه با تیم تحلیلی بانه بازار همراه باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم.

نگاهی کوتاه به محصول

یکی از ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت دوو ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S می باشد. این ظرفشویی به صورت مبله است. رنگ بدنه ی این ماشین ظرفشویی استیل است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 14 نفره است و خیلی ایده آل برای خانواده های پرجمعیت است. امکانات و قابلیت های خاص این دستگاه باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است. عرض این ظرفشویی 60 سانتی متر است. این اندازه ی استاندارد باعث می شود که به راحتی در محل مخصوص ظرفشویی قرار بگیرد. در بالاترین قسمت ظرفشویی پنل آن وجود دارد. این قسمت برای دسترسی به تنظیمات ظرفشویی است. برای یک شستشوی بهینه در این ظرفشویی شما می توانید از شش برنامه ی شستشوی آن بهره بگیرید. صدای کم این ظرفشویی به دلیل کمپرسور عالی آن سکوت را در خانه ی شما به ارمغان می آورد. کلاس انرژی A در این ظرفشویی نشانگر مصرف انرژی پایین آن است. برنامه ی شستشوی سریع در کوتاهترین زمان ممکن ظرف هایی تمیز و کاملا بهداشتی را به شما تحویل می دهد. میزان صدای تولید شده حین کار این ظرفشویی تنها 48 دسی بل است.

طراحی زیبای ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S

یکی از فاکتورهای مهم در خرید ظرفشویی طراحی آن است. این ماشین ظرفشویی به صورت مبله طراحی شده است.ماشین ظرفشویی های مبله به سادگی درون کابینت ها قرار می گیرند، البته می توان آنها را خارج از کابینت نصب کرد.  رنگ بدنه ی این ظرفشویی استیل بسیار شیک است. عرض استاندارد ظرفشویی 60 سانتی متر است. اگر ظرفشویی را باز کنید دو کشو جهت قرار گیری انواع ظروف را خواهید داد. پنل ظرفشویی در قسمت بالا قرار گرفته است. پنل شامل دکمه های فشاری و صفحه نمایش می باشد.

شستشوی بهینه ی ظروف

ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S با برنامه های متنوع شستشو همراه شده است. شما با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها برنامه ی لازم را انتخاب کنید. انتخاب برنامه ی مناسب علاه بر شستشوی بهتر ظروف از هدر رفتن آب و انرژی جلوگیری به عمل می آورد. میزان آب مصرفی در هر چرخه ی شستشو 11 لیتر است. شستشوی سریع (Rapid washing) ظرف ها در کمترین زمان ممکن به صورت بهینه می شوید. برنابرنامه ی پیش شستشو در این ظرفشویی، ظرف ها را قبل از شستشو می خیساند. به این صورت در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می شود. برنامه ی دیگر در این ظرفشویی شستشو با تاخیر است که توسط این برنامه می توانید شروع به کار دلخواه ظرفشویی را در مدت 24 ساعت به صورت خودکار تنظیم کنید. برنامه ی شستشوی اقتصادی نیز عمانطور که از نامش پیداست باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. همچنین برنامه ی محافظت از ظروف شیشه ای از ظروف شیشه ای شما محافظت می کند.

سنسور تشخیص لکه Aqua

سنسور Aqua به منظور تشخیص میزان لکه و کثیفی در این ظرفشویی تعبیه شده است. این سنسور با توجه میزان ظروف و لکه هایشان آب مصرف می کند. این سنسور به کمک پرتوهای نور لکه ها را تشخیص می دهد. در نهایت این سیستم تعیین می کند که چرخه ی شستشو ادامه یابد یا خیر.

ویژگی های کلی  ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1412S

این ظرفشویی متعلق به شرکت Daewoo است.

محصول کشور کره می باشد.

ظرفیت آن 14 نفره است.

رنگ آن استیل می باشد.

رده ی مصرف انرژی آن A می باشد.

دارای 6 برنامه ی شستشو می باشد.

صدای معادل 48 دسی بل دارد.

برنامه ی شستشوی سریع 30 دقیقه ای دارد.

در هر چرخه ی شستشو 11 لیتر مصرف آب دارد.

دارای دو سبد است.