سرویس قاشق و چنگال بونیتو

سرویس
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : بونیتو
  • کد محصول : 5472165571
  • وضعیت موجودی : موجود است

🛒نوع کالا: سرویس قاشق و چنگال

🔎برند: بونیتو

🔵رنگ: استیل

🏅میزان کیفیت از5 : 5

🛡ضمانت: مادم العمر

👌قابلیت منحصربه فرد: جنس استیل – دارای - 24 عدد قاشق غذاخوری ، - 24عدد چنگال غذاخوری ، - 12 عدد کارد میوه‌خوری ، - 12 عدد چنگال میوه‌خوری ، - 12 عدد قاشق چای خوری ، - 12 عدد قاشق مرباخوری ، - 12 عدد قاشق شربت‌خوری ، - 12 عدد قاشق بستنی‌خوری ، - 2 عدد قاشق سرو خورشت ، - 2 عدد کفگیر ، - 1 عدد قاشق عسل ، - 2 عدد ملاقه بزرگ ، - 1 عدد ملاقه کوچک -  جنس تمامی تکه‌ها از استیل 18/10 - قابل‌شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی


سرویس قاشق و چنگال بونیتو در این سرویس تمام عیار تمامی وسایلی که برای سرو غذا، پیش غذا و حتی دسر نیاز داریم، قرار داده شده و به  ما کمک می کند تا مهمانی را هرچه  بهتر و با شکوه تر برگزار کنیم.

سرویس قاشق و چنگال بونیتو دارای 24 عدد قاشق غذاخوری، 24 عدد چنگال غذاخوری، 12 عدد کارد میوه خوری، 12 عدد چنگال میوه خوری،12 عدد قاشق شربت خوری،12 عدد قاشق مرباخوری، 12 عدد قاشق چای خوری، 12 عدد بستنی خوری، 2 عدد قاشق سرو خورشت، 2 عدد ملاقه بزرگ، 1 عدد ملاقه کوچک، 1 عدد قاشق عسل و 2 عدد کفگیر بوده که همگی در یک کیف فلزی مقاوم و شکیل قرار دارد که به دلیل داشتن دسته که برای کیف طراحی شده است به راحتی می توانیم آن را جابه جا کنیم.

با اینکه این سرویس براق و آینه ای است، برای شست وشوی آن از ماشین ظرف شویی استفاده نکنید.

این بدین معنی نیست که کیفیت ساخت خوبی ندارد؛ بلکه برای حفظ جذابیت ظروف استیل مناسب تر است آن ها را با دست بشویید و بعد از اتمام کار نیز با دستمال نرم خشک کنید.

مناسب برای پذیرایی

لوازم آشپزخانه و به طور کلی سرویس قاشق از جمله لوازمی هستند که خانم ها بسیار در خرید آن ها دقت می کنند و می‌خواهند این سرویس جلوه خوب و ظریفی داشته باشد.

بسیاری از خانم ها عادت دارند که سرویس قاشق و چنگال مهمان را جداگانه تهیه کرده و آن را به صورت جدا از لوازم به اصطلاح دم دستی نگه دارند.

یکی از سرویس های بسیار شکیل، سرویس قاشق و چنگال بونیتو است که می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب نماید. از آن می توانید برای مهمانی و عروسی و حتی به صورت معمول استفاده نمایید. جنس تمام این ظروف استیل است و نکته قابل توجه این است که می توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی گذاشته و آن ها را بشویید. تمامی این سرویس ۱۲۸ پارچه در داخل جعبه ای شبیه چمدان فلزی رمز دار قرار داده شده اند که ظاهر بسیار شکیل و زیبایی به این سرویس داده است. به دلیل دسته ای که این کیف دارد می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و به محلی دیگر ببرید.

محتویات این مجموعه

این مجموعه شامل ۲۴ عدد قاشق غذا خوری، ۲۴ عدد چنگال غذا خوری، ۱۲ عدد کارد میوه خوری، ۱۲ عدد چنگال میوه خوری، ۱۲ عدد قاشق چای خوری، ۱۲ عدد قاشق مربا خوری، ۱۲ عدد قاشق شربت خوری، ۱۲ عدد قاشق بستنی خوری، ۲ عدد قاشق سرو خورشت، ۲ عدد کفگیر، ۱ عدد قاشق عسل، ۲ عدد ملاقه بزرگ و ۱ عدد ملاقه کوچک است. با استفاده از این مجموعه تقریبا محال است که نتوانید از مهمان ها به خوبی پذیرایی کنید و نباید نگران باشید. این بسته بندی به طور کلی در حدود ۷۱۶۰ گرم وزن دارد. برای نگهداری هر چه بهتر از این سرویس بهتر است آن ها را پس از شست‌و‌شو، با یک دستمال نرم و تمیز خشک نمایید تا هم براق تر به نظر برسند و هم اینکه جای قطرات آب روی آنها باقی نماند. 


محصولات مرتبط