تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ مدل RU7300 سایز55

تلویزیون
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : سامسونگ
  • کد محصول : 6528752541
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: تلویزیون 

برند: سامسونگ

مدل: 4K منحنی RU7300

سایز: 55

میزان کیفیت از5 : 5

ضمانت: 18 ماه گارانتی 5 سال خدمات

فروش اقساطی  بلند مدت

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت  

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535


تلویزیون RU7300 سامسونگ از تلویزیون‌های هوشمند و خمیده‌ Samsung است. طراحی ظریف و بسیار زیبا، صفحه‌نمایش خمیده و کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از HDR از ویژگی‌های بسیار مهم این تلویزیون 2019 سامسونگ هستند. صدای تولیدشده از تلویزیون 55RU7300 سامسونگ نیز قدرت نسبتا زیادی دارد. RU7300 به کمک سیستم صوتی 2 کاناله خود قادر است درمجموع 20 وات صدا تولید کند. این تلویزیون منحنی سامسونگ به رابط هوشمند تایزن مجهز است و کاربران می‌توانند به‌راحتی تنظیمات موردنظر خود را روی تلویزیون انجام دهند و از امکاناتی همانند جست‌وجو در اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌هایی متنوع بهره‌مند شوند اتصال RU7300 سامسونگ به اینترنت نیز از دو راه ورودی LAN یا Wi-Fi صورت می‌گیرد.

تصاویر 4K خیره کننده در تلویزیون منحنی سامسونگ RU7300

تلویزیون سامسونگ RU7300 توانایی پخش محتوای 4K با وضوح بالا را دارد و صحنه های زیبا و ظریفی را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش منحنی و زیبای این تلویزیون در نمایش محتوای 4K نقش بسزایی دارد. RU7300 رزولوشن محتوای مورد علاقه شما را تا حد کیفیت تصویر 4K افزایش می دهد و باعث می شود شما هر محتوایی را با کیفیت بالا تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

طیف وسیع رنگ ها با تکنولوژی PurColor

سامسونگ فناوری خاصی را در حوزه رنگ پردازی برای تلویزیون UHD منحنی خود طراحی کرد که PurColour نام دارد. این فناوری طیف گسترده تری از رنگ ها و پرده های رنگ را به تصویر می کشد که کاملاً نزدیک به زندگی واقعی است، و شما را به مقصود طبیعت نزدیک تر می کند. با وجود 8 میلیون پیکسلی که روی نمایشگر UHD ظاهر می شوند—یعنی چهار برابر نمایشگر Full HD—برای ایجاد تصاویر دقیق نیاز به نقاط تعدیل رنگ بیشتری دارید. تلویزیون های UHD قبلی حدود 27 نقطه تنظیم رنگ دارند، ولی فناوری PurColour این نقاط را به طور شگفت انگیزی تا 7 برابر افزایش می دهد. بدین ترتیب، رنگ ها و پرده هایی بوجود می آید که بسیار پررنگ تر و خالص تر هستند.

* مقایسه تلویزیون مجهز به Wide Color Gamut و تلویزیون FHD 2017 سامسونگ

کیفیت فوق العاده تصاویر با پردازنده فورکی UHD

در تلویزیون فورکی سامسونگ RU7300 از یک پردازنده تصویر قدرتمند استفاده شده است که تصاویر را برای نمایش به صورت اولترا اچ دی بهینه می سازد.

کیفیت واقعی 4K UHD

با رزولوشن چهار برابر بیشتر از تصاویر فول اچ دی، تمام جزئیاتی که قبلا نمایان نبودند را مشاهده کنید.

تکنولوژی UHD Dimming

تکنولوژی UHD Dimming بطور اتوماتیک تاریکی ها را تیره تر و روشنایی ها را نورانی تر می کند تا کنتراست بالایی را در تصاویر شاهد باشید و جزئیات را دقیقتر ببینید.

آشکارسازی رنگها با تکنولوژی HDR

تلویزیون RU7300 سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی HDR جزئیات را در نقاط نورانی نمایان می سازد.

به عمق واقعه بروید

با تکنولوژی بهبود خودکار عمق در تلویزیون منحنی سامسونگ، خود را در میان اتفاقات در حال پخش شدن حس کنید.

زیبایی چشم گیر تلویزیون RU7300

طراحی طبیعی تلویزیون منحنی و بسیار باریک سامسونگ RU7300، یک طراحی بی نظیر و کامل را برای این تلویزیون رقم زده است.

طراحی منحنی و باریک

تلویزیون منحنی RU7300 با طراحی مدرن و خاص خود، بطور طبیعی با هر نوع دکوراسیونی سازگار بوده و زیبایی چشمگیری به آن می بخشد.

با جستجوی کم، نتایج بیشتری ببینید

تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7300 با راهنمای جهانی

راهنمای تلویزیون RU7300 یک راه ساده برای پیدا کردن محتوای آنلاین و برنامه های زنده پیش روی شما قرار می دهد.

همه چیز را یکجا کنترل کنید

تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7300 بطور خودکار تجهیزات متصل شده به تلویزیون را شناسایی کرده و شما با کنترل همه کاره این تلویزیون، به راحتی می توانید تجهیزات مختلف را کنترل کنید.

تلویزیون UHD سامسونگ RU7300 از نرم افزار جدید Apple TV بهره می برد

به لطف نرم افزار جدید Apple TV، برای اولین بار شما می توانید خرید، اجاره و تماشای جدیدترین فیلم های به اشتراک گذاشته شده در کانال اپل را روی تلویزیون سامسونگ خود تجربه کنید. فقط کافیست نرم افزار Apple TV را باز کرده و به راحتی از محتوای موجود لذت ببرید.

پشتیبانی از آمازون الکسا

اسپیکرهای هوشمند

سامسونگ اولترا اچ دی RU7300 با پشتیبانی از الکسا زندگی شما را راحت تر می کند. اتصال دستگاه های هوشمند مجهز به الکسا به این تلویزیون بسیار آسان است. توسط الکسا می توانید فقط با گفتگو تلویزیون خود را روشن کنید یا کنترل کانال، میزان صدا و... را به راحتی انجام دهید.

ارتباط یکپارچه

تلویزیون هوشمند Samsung RU7300 قادر است با دستگاه های هوشمند دیگر ارتباط برقرار کند.

پشتیبانی از دستیار گوگل

اسپیکرهای هوشمند

تلویزیون فورکی سامسونگ RU7300 با پشتیبانی از دستیار گوگل زندگی را برای شما آسان تر می کند. تنها با صحبت کردن، تلویزیون هوشمند خود را کنترل کنید.

پشتیبانی از Airplay 2

به لطف استفاده از Airplay 2 در تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7300، می توانید تصاویر و محتوای موجود در دستگاه اپل خود را به تصویر بزرگ تلویزیون اولترا اچ دی خود منتقل کنید. بدون هیچ زحمتی فیلم، موسیقی، عکس و... را از گوشی آیفون، آیپد و مک به تلویزیون UHD سامسونگ منتقل کنید.