اسپیکر آرگون مدل AR-1594

اسپیکر
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : آرگون
  • کد محصول : 1655372341
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: اسپیکر

برند: آرگون

مدل: AR-1594

رنگ: سفید

میزان کیفیت از5 : 5

ضمانت: 18 ماه گارانتی

قابلیت منحصربه فرد: قابلیت اتصال به برنامه های SMART - فرمت های صوتی :  MP5، MP3، WMA، AAC، FLAC - درگاه USB :  - با وارد کردن USB تمام دستگاه ها را شارژ کنید - ورودی صدای OPTICAL /COAXIAL :  - صفحه نمایش لمسی - قابلیت اتصال 1 دستگاه میکروفون بی سیم دیجیتال - کنترل از راه دور چند منظوره با تغییر عملکرد پوشه ها

فروش اقساطی  با اقساط بلند مدت

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت  

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535


سینماخانگی آوا آرگون (Argon) مدل  AR-1594 ، یک سیستم‌صوتی پرقدرت برای منزل به حساب می‌آید . در این محصول، فرمت‌های صوتی رایج و پرحجم پشتیبانی می‌شود و خیال کاربران از بابت پخش فایل‌ها راحت است. همچنین MP5، قادر است فرمت‌های صوتی AAC، FLAC، MP3 و WMA را پخش کند.

سینماخانگی  مدل AR-1594 با 3 کانال و بیشینه توان خروجی 10000 وات برای فضاهای بزرگ گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. البته باتوجه به این که این مدل دارای دو اسپیکر ایستاده است، در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه از دو اسپیکر ایستاده، تشکیل شده است. همچنین به درگاه‌های ارتباطی متنوعی مجهز است که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به روش‌های مختلف را فراهم می‌کند. این مدل دارای پورت USB است و از این رو کاربر می‌تواند فایل‌های صوتی با فرمت MP3 را از طریق فلش مموری پخش کند. البته این دستگاه به بلوتوث نیز مجهز است که روش ساده‌تری برای پخش کردن موسیقی از طریق دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود. برای وصل شدن به تلویزیون و دستگاه پخش، یک ورودی اپتیکال و یک ورودی کواکسیال برای دستگاه‌ در نظر گرفته شده است. ورودی FM نیز امکان دسترسی به رادیو را فراهم کرده است. اما یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این مدل امکان اتصال یک میکروفون و قابلیت کارائوکه است که در مهمانی‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.