یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : امرسان
  • کد محصول : 7763183248
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: یخچال فریزر دوقلو

برند: امرسان

مدل: دیاموند

ظرفیت: 16 فوت

ضمانت: گارانتی 36 ماهه امرسان

قابلیت منحصربه فرد:

فروش اقساطی  بلند مدت

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت  

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535

ارتباط با ادمین : @eqbalibmv

 

 


یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند DIAMOND

یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond یکی از جدیدترین محصولات شرکت امرسان است که هماهنگ شده با امکانات مدرن و به روز طراحی شده است. این یخچال فریزر دوقلو به اندازه‌ای بزرگ و جادار است که تمام نیازهای یک آشپزخانه ایرانی را برآورده می‌کند و زیبایی غیر‌قابل وصفی به آشپزخانه شما می‌بخشد. یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند  Diamond  با دراختیار گذاشتن فضای بسیار بزرگ در دو قسمت یخچال و فریزر، گزینه‌ای کارآمد و مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت و افرادی با خانه‌های کوچک‌ است، که خواستار ذخیره حجم بیشتری از مواد غذایی هستند.

طراحی یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond  

امروزه اکثر یخچال فریزرها به شکل بزرگ و حجیم ساخته می‌شوند، و افرادی که خانه‌های کوچکی دارند از این یخچال فریزرهای خیلی بزرگ نمی‌توانند استفاده کنند و در آشپزخانه آنها جایی برای چنین محصولات بزرگی نیست. بنابراین شرکت امرسان یکی از بهترین محصولات خود را روانه بازار کرد، که مناسب چنین افراد می‌باشد. یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند  Diamond  طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از پرطرفدارترین یخچال فریزرهای امرسان می‌باشد.این مدل یخچال و فریزر جداگانه دارد و با اینکه ابعاد آن کوچک است ولی بسیار جادار است و میتوان مواد غذایی زیادی در آن نگه‌داری کرد. طراحی یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند  Diamond  بسیار با سلیقه بوده و با دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار ارائه شده است. در یخچال از سمت راست و در فریزر از سمت چپ باز و بسته می‌شود. باز ماندن در یخچال، منجر به خروج هوای سرد و افزایش مصرف انرژی برای تامین هوای سرد از دست رفته می‌شود. سیستم تعبیه شده در این یخچال، باز ماندن در را به شما اطلاع می‌دهد. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شود. لامپ‌های LED برخلاف لامپ‌های معمولی، گرمای زیادی تولید نمی‌کنند و با صرف انرژی کم‌تر، نور بیشتری تولید می‌کنند. در این مدل دستگیره‌هایی هماهنگ با آرگونومی بدن انسان طراحی شده است که درهای آن را به راحتی می‌شود باز و بسته کرد.

نمایشگر دیجیتال

یکی از بارزترین امکانات یخچال و فریزر دیاموند وجود نمایشگر دیجیتالی روی در یخچال و فریزر است. این نوع نمایشگر دیجیتال، از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و به کمک آن می‌توان تنظیمات دلخواه را انجام داد و تمامی تنظیمات انجام گرفته را در صفحه نمایشگر مشاهده کرد. نمایشگر دیجیتال یخچال و فریزر دیاموند به قفل کودک هم مجهز شده است تا از ایجاد تغییرات در میزان دمای یخچال و فریزر توسط کودکان جلوگیری شود. اما مورد دیگری که روی در یخچال به چشم می‌خورد، آب‌سردکن دستی این یخچال است. مخزن این آب‌سردکن بر روی قسمت داخلی در یخچال قرارگرفته‌است. این مخزن به صورت دستی پر می‌شود. آبریز خارجی آن بر روی در یخچال قرار دارد و از طریق آن، بدون نیاز به باز کردن در یخچال، می‌توانید همیشه به آب خنک دسترسی داشته ‌باشید.

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond

این یخچال ، از لحاظ ویژگی‌ها و امکانات، به مدل دیاموند 20 فوت شبیه است و تنها تفاوت، در اندازه آنها می باشد که گنجایش متفاوتی دارند.

طبقات جادار یخچال

در یخچال طبقه طبقه از شیشه نشکن بسیار مقاوم تعبیه شده است که برای راحتی  طبق اندازه ظروف و میزان مصرف هر خانواده‌ای طراحی شده که میتوان در شیارهای قرار داده شده ارتفاع طبقات را تغییر داد .و میتوان مقدار زیادی از مواد غذایی را در این طبقات جای داد، و دو محفظه کشویی در یخچال وجود دارد که دارای تنظیمات کنترل رطوبت است که به راحتی تمام و صرفاً با بستن یا باز نگه داشتن نوار کنترل، درجه رطوبت بهینه را برای انواع موادغذایی (بخصوص میوه و سبزیجات) می‌توان تنظیم کرد و آن‌ها را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارید. بر روی در یخچال 4 طبقه شلف گذاشته شده است که یکی از آن‌ها جایگاه نگهداری آب می‌باشد و از باقی طبقات انواع شیشه  مربا, سس , بطری آب , نوشابه و تخم‌مرغ‌ها را در آن به صورت جداگانه نگهداری کرد.

فریزر

گنجایش فریزر 183 لیتر می‌باشد و می‌توان مواد غذایی زیادی را در آن منجمد و به مدت طولانی نگه‌داری کرد. در فریزر هفت طبقه بزرگ تعبیه شده که به دلیل جادار و بزرگ بودن  فریزر مقدار زیادی از مواد غذایی (گوشت, سبزیجات و…) را داخل نایلون یا ظروف به صورت بسته بندی می‌توانید قرار دهید و  آن را برای مدت طولانی منجمد نگه دارید. بر روی در فریزر نیز یک طبقه در نظر گرفته شده که میتوان بسته های کوچک مواد غذایی و انواع بستنی را در آن نگهداری کرد. در فریزر هم هر کشو دارای تنظیمات کنترل رطوبت است که به راحتی تمام و صرفاً با بستن یا باز نگه داشتن نوار کنترل، درجه رطوبت بهینه را برای انواع موادغذایی می‌توان تنظیم کرد و آن‌ها را برای مدت زمان طولانی تازه نگه دارید.

فریزر دیاموند امرسان دارای قابلیت انجماد سریع برای مواقع ضروری می‌باشد، روشی که در آن دمای درونی محصول طی مدت کمتر از ۲ ساعت از منطقه بحرانی عبور می‌نماید به اصطلاح انجماد سریع گفته می‌شود.  در این روش از طریق افزایش سرعت عبور هوای سرد از محصولات غذایی (تونل انجماد)، حرارت به سرعت از محصول گرفته شده و منجمد می‌گردد.

مصرف بهینه‌ی انرژی

یکی از مهمترین موارد که به اندازه ویژگی ها و عملکرد اهمیت دارد میزان مصرف انرژی می‌باشد. خصوصا دستگاهی مانند یخچال فریزر که در کل روز روشن می‎‌باشد. و اگر یخچال فریزری که انتخاب می‌کنید مصرف انرژی بالایی داشته باشد منتظر قبض برق بالایی باید باشید! یخچال ‌فریزر 16 فوت امرسان دیاموند از یک سیستم کاهش‌دهنده‌ی انرژی استفاده می‌کند. این سیستم با بهینه کردن تمامی فرآیندها، مصرف انرژی کل دستگاه را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. که  نشانگر رتبه‌ Aدر برچسب مصرف انرژی است. مصرف بهینه‌ی انرژی علاوه بر کاهش هزینه‌های پرداختی شما، باعث حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب آن می‌شود.

عملکرد یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond

سیستم سرمایش فریزر این دستگاه، از تکنولوژی بدون برفک یا نوفراست (No Frost)  بهره می‌برد. با استفاده از این فناوری، امکان تولید برفک در این ‌فریزر غیرممکن است. در صورتی هم که به دلیل شرایط جوی و یا ایرادات فنی، در فریزر برفکی تولید شود، این فناوری به صورت خودکار برفک را از بین می‌برد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا هرچند وقت یک‌بار، فرآیند پر زحمت برفک‌زدایی انجام شود.

بدون صدای آزاردهنده

یخچال فریزرها در کل شبانه روز در حال کار کردن هستند و این عمل صدا تولید می‌کند. در یخچال فریزرهای قدیمی صدای تولید شده بسیار زیاد بود و باعث آزار افراد خانواده در هنگام استراحت و خواب می‌شد ولی یخچال فریزر 16 فوت امرسان دارای صدا نبوده و بی‌صدا کار می‌کند. پس نگران تولید صدای یخچال و ایجاد مزاحمت در هنگام خواب خود نباشید.

جمع بندی

یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond، با طراحی زیبا و مطابق با تکنولوژی‌های به روز دنیا طراحی شده است. این یخچال فریزر یکی از محصولات با مصرف انرژی رده A می‌باشد. هم‌خانواده‌ی بزرگ‌تر این محصول یعنی یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند Diamond برای خانواده های کم جمعیت و یا کسانی که در آشپزخانه خود فضای کمی برای قرار دادن یخچال دارند مناسب است. آبریز روی در یخچال دسترسی به آب خنک را بسیار آسان کرده است. شرایط دما و وضعیت این یخچال‌ از طریق پنل کنترل دیجیتال و نمایشگر LED که در بالای در تعبیه شده، تنظیم می‌شود. این نمایشگر به پنل لمسی مجهز است و به راحتی می‌توان دما و وضعیت کلی یخچال‌ را کنترل کرد. این نمایشگر برای اطمینان، به سیستم قفل کودک هم مجهز شده‌ است. با باز ماندن در یخچال یا فریزر صدای هشدار آن شروع به فعالیت می‌کند. از تکنولوژی‌های دیگری که در این یخچال استفاده شده است، سیستم عیب‌یابی، سیستم نوفراست، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم انجماد سریع است.