یخچال فریزر بنس 30 فوت مدل T7

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : بنس
  • کد محصول : 2375877876
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: یخچال فریزر عرض پهن

برند: بنس

مدل: T7

رنگ: سفید, سفیدچرم, نقره ای

ظرفیت: 30 فوت

ضمانت: دارد

قابلیت منحصربه فرد: دارای سیستم متعادل کننده رطوبت - مجهز به فن گردش هوای داخلی, مجهز به کشوهای پلاستیکی محکم - دارای جا تخم‌مرغی یکپارچه - دارای چراغ داخلی LED(روشنایی بیشتر / مصرف کمتر) - دارای محفظه میوه و سبزیجات با انتخاب رطوبت خودکار - دارای محفظه نگهدارنده نوشیدنی (Drink Bar) - یخساز متحرک, دستی (دارای مخزن) - آبسردکن, دستی (دارای مخزن آب) – ضد برفک

فروش اقساطی  بلند مدت

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت  

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535


یخچال و فریزر کمبی(بالا پایین) بنس مدل T7 با ظرفیت 30 فوت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ظاهری بسیار شیک و مدرن، مصرف انرژی ای بسیار پایین داشته و مجهز به صفحه نمایشگر LED لمسی و همچنین سرمایش بدون برفک، از بهترین انتخاب هایی است که برای خرید یخچال و فریزر میتوانید داشته باشید. این یخچال بسیار جادار است و برای خانواده ها توصیه میشود.

یخچال فریزر بنس 30 فوت مدل T7

کارخانه تولیدی و صنعتی بنس واقع در منطقه صنعتی خرمدشت تهران، 30 سال پیش کار تخصصی خود را در تولید و ارائه لوازم خانگی شروع کرد. بنس در سال 1393 مفتخر به دریافت استاندارد ملی و استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 از شرکت QAL انگلستان گردید.

یخچال و فریزر کمبی(بالا پایین) بنس مدل T7 با ظرفیت 30 فوت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ظاهری بسیار شیک و مدرن، مصرف انرژی ای بسیار پایین داشته و مجهز به صفحه نمایشگر LED لمسی و همچنین سرمایش بدون برفک، از بهترین انتخاب هایی است که برای خرید یخچال و فریزر میتوانید داشته باشید.

نقد و بررسی تخصصی

یکی از نکاتی که قبل از تهیه یخچال و فریزر باید به آن توجه داشته باشید، مدل محصولی است که قصد تهیه آن را دارید. یخچال و فریزر انواع مختلفی داشته که با توجه به فضایی که دارید باید یکی از این انواع را انتخاب کنید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها که فضای کمتری هم اشاره می‌کند، کمبی است.

یکی از برندهایی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت داشته، بنس است. یخچال و فریزر مدل T7 یکی از محصولات این برند معتبر است.  این مدل از نوع کلاسیک است و بر خلاف یخچال و فریزرهای کمبی، یخچال در پایین و فریزر در بالا قرار گرفته است.

برای آشنایی با این محصول بهتر است یخچال و فریزر را به صورت مجزا بررسی کنیم. در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

یخچال

یخچال این مدل در پایین قرار کرفته است. شاید شما هم برای یخچال‌ و فریزرهای کمبی عادت داشته باشید که یخچال بالا باشد. دلیل این طراحی به دلیل اختصاص دادن فضای بیشتر به بخچال است.

معمولاً مواد غذایی که در یخچال قرار دارد بیشتر مورد مصرف قرار می‌گیرد. گنجایش یخچال 425 لیتر است. این میزان نشان‌دهنده اختصاص فضای بیشتر برای یخچال است. این مدل 4 طبقه و دو کشو دارد. طبقه‌بندی و تعبیه کشو باعث شده تا یخچالتان نظم بیشتری داشته باشد.

می‌توانید مواد غذایی مورد استفاده‌تان را با استفاده از این طبقه‌بندی راحت‌تر پیدا کنید. ابعاد و فاصله طبقات استاندارد بوده و مواد مورد نیازتان بدون مشکل درون یخچال قرار می‌گیرد. در قسمت درب یخچال، 6 طبقه برای قرار دادن لوازم کوچک‌تر تعبیه‌شده است.

از این طبقات می‌توانید برای قرار دادن تخم‌مرغ استفاده کنید. از این طبقات برای قرار دادن بطری هم می‌توانید استفاده کنید.

طبقات تعبیه شده روی درب برای قرار دادن آب، نوشابه و شیر مناسب است. کشوی این یخچال برای نگهدارید میوه و سبزیجات مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این مدل لامپ آن است که باعث شده تا در تاریکی دید بهتری داشته و پیدا کردن مواد غذای مورد نظرتان آسان‌تر باشد.

فریزر

 

برای فریزرها معمولا از طبقه استفاده نمی‌شود. فریزر برای نگهداری طولانی‌تر مواد غذایی است و بحث دسترسی آسان در الویت قرار نمی‌گیرد. این مدل فریزر کوچکی داشته و ظرفیت آن 170 لیتر است.

با این حال بنس توانسته برای این فریزر 2 طبقه تعبیه کند. علاوه بر این دو طبقه، روی درب فریزر هم 2 طبقه تعبیه شده تا موادی که از ان‌ها استفاده بیشتری دارید درون آن قرار دهید. یکی از ویژگی‌های این فریزر یخساز نیمه اتوماتیک آن است.

برای استفاده از این یخساز باید در منبع آب بریزید و تفاوت اصلی این مدل با مدل‌های اتوماتیک در این است. در یخ‌سازهای اتوماتیک منبع به وسیله آب‌شهری به صورت اتوماتیک پر می‌شود.

شاید از نظر عملکردی اتوماتیک آسان‌تر باشد اما برای افرادی که برای یخ از آب فیلتر شده استفاده می‌کنند، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک گزینه بهتری است.

طراحی و امکانات

 

یخچال و فریزر بنس مدل T7 در سه رنگ سفید، سفید چرمی، نقره‌ای به بازار عرض شده است. این تنوع رنگی باعث شده تا این مدل مخاطبین بیشتری را جذب کند.

روی درب یخچال آب‌سردکن به چشم می‌خورد. آبسرد کن یکی از امکاناتی است که اهمیت بسیاری دارد. با استفاده از آب‌سرد کن برای نوشیدن آب خنک نیازی به باز کردن یخچال ندارید. بالای آب‌سردکن، کنترل پنل LED لمسی تعبیه‌شده است.

با استفاده از این پنل می‌توانید تنظیمات مورد نیازتان برای یخچال و فریزر را اعمال کنید.

هم یخچال و هم فریزر، به سیستم بدون برفک مجهز شده‌اند. برای فریزر، این سیستم برفک‌ها را به صورت خودکار و هوشمند ذوب می‌کند. استفاده از این ویژگی باعث شده تا یخچال و فریزرتان همواره تازه باشد.

این مدل به فیلتر Hygiene Fresh مجهز شده است. فیلتری که درHygiene Fresh به کار رفته طول عمر بالایی دارد و برای مدت زمان قابل توجهی نیازی به تعویض آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول سیستم گردش هوایی آن است. شاید برایتان پیش آمده باشد که با باز کردن درب یخچال و فریزر بوی نامطبوعی به مشامتان برسد. این بو برای فاسد شدن موادتان نیست بلکه گردش هوا در یخچال و فریزرتان کافی نیست و اصطلاحا فن یخچالتان عملکرد قابل قبولی ندارد.

این مدل فن استانداردی داشته و گردش هوای درون یخچال و فریزرتان میزان استاندارد و مطلوبی است. یکی دیگر از ویژگی‌های یخچال و فریزر بنس مدل T7 که باعث شده ارزش خرید این محصول افزایش پیدا کند، قفل کودک است.

اگر در خانه بچه کم سن و سال دارید این ویژگی برایتان کارایی زیادی دارد. بچه‌ها علاقه زیادی به باز و بسته کردن درب یخچال دارند و تکرار این کار می‌تواند به این  یخچال و مواد غذاییتان آسیب برساند. با استفاده از قفل کودک از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنید.

 

طبق بررسی‌های صورت گرفته سطح نویز کمپرسور از عدد 53 دسی‌بل نباید بیشتر باشد و برای یخچال فریزر این استاندارد این عدد بازه 30 تا 40 است. میزان صدای تولیدی این مدل 30 دسی‌بل است.

جمع‌بندی

اگر مقدار مواد غذایی که در یخچال قرار می‌دهید بیشتر از فریزرتان است. این مدل برایتان گزینه مناسبی است. این محصول یخچال و فریزر بنس مدل T7 را می‌توان یک یخچال و فریزر کمبی با کیفیت با امکانات بالا دانست. این مدل با ظرفیت کل 595 لیتر برای استفاده خانواده متوسط و کوچک گزینه مناسبی است.

این محصول توانسته رده انرژی A را کسب کنید. از همین رو در دسته لوازم کم‌مصرف قرار می‌گیرد. برای یخچال و فریزر که همواره از برق خانه استفاده می‌کنند. این ویژگی اهمیت بسیاری دارد. انتخاب محصول با رده انرژی B یا C می‌تواند هزینه برقتان را افزایش دهد. از همین رو این مدل ارزش خرید بالایی دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های T7 صدای کم آن است. این محصول به‌صورت شبانه‌روز در حال کار کردن است. اگر صدای زیادی تولید کند می‌تواند مخل آرامشتان شود. میزان صدای تولیدی این مدل توسط برند سازنده تنها 30 دسی‌بل اعلام‌شده است.

برچسب انرژی از رنگ‌های قرمز تا سبز و نام‌هایی از G تا A نشان می‌دهد. هر چه برچسب سبزتر باشد، مصرف آن بهینه‌تر است. این مدل برچسب انرژی A دارد. برچسب انرژی A به این معنی است که وسیله‌ای مورد نظر، عملکرد بهینه دارد.

میژگی های یخچال و فریزر بالا پایین بنس مدل T7

مصرف انرژی بهینه

محفظه یخساز و آبسردکن

کنترل الکتریکی هوشمند

صفحه نمایشگر LED و لمسی

دارای فیلتر Hygiene Fresh

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

تنوع رنگ: سفید ، سیلور و چرمی

نو فراست

Eco Friendly