یخچال اتاق خوابی اسکول مدل TM-919

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : اسکول
  • کد محصول : 1433872868
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: یخچال اتاق خوابی

برند: اسکول

مدل:  TM-919

رنگ: سفید ، نقره ای

ظرفیت: 9 فوت

فروش اقساطی  بلند مدت

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت  

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535


نقد و بررسی اجمالی

یخچال «ایستکول» (EastCool) مدل TM-919، یک محصول با طراحی بسیار ساده، کاربردی با ابعاد کوچک است. این محصول با گنجایش کلی 9 فوت (160 لیتر) و نمودار مصرف انرژیB  ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 4 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

  نقد و بررسی تخصصی

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی ِخانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، یخچال‌فریزرهای "کمبی" یا "بالا و پایینی" هستند. کوچک‌ترین یخچال‌های تولید‌شده، در بازار جهانی به‌عنوان یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند؛ البته نیازی نیست که حتماً از آن‌ها در هتل استفاده شود، بلکه افراد مختلف نیز می‌توانند نیاز خود به سردکننده‌ها را در حد ابتدایی با آن‌ها برطرف سازند.

ساختار و بدنه

یخچال  «ایستکول » (EastCool) مدل «TM-919» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، سفید و بژ تولید می‌شود و این امکان را فراهم می‌سازد تا آن را با محیطی که می‌خواهید آن را قرار دهید هماهنگ شود. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد. این محصول ظاهر زیبایی دارد و در زیر آن پایه قرار دارد که استفاده از این دستگاه را در محیط‌های مرطوب نیزممکن می‌سازد. این پایه قابل تنظیم است و استفاده از یخچال را در محیط‌های شیب‌دار آسان‌تر می‌کند. اکثر یخچال و فریزهای مینی یا هتلی دارای دستگیره روی در نیستند ولی در این مدل یخچال برای سهولت در کاربری یک دستگیره روی در قرار داده شده است.