غذاساز فیلیپس مدل HR7631

غذاساز
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : فیلیپس
  • کد محصول : 5382463877
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

عملکرد لحظه‌ای (Pulse):دارد

عملکرد توربو (Turbo):ندارد

خردکن (ظرف اصلی):دارد

مخلوط کن:دارد

یخ خردکن:دارد

آب مرکبات گیری:دارد

آبمیوه گیری:ندارد

چرخ گوشت:ندارد

آسیاب:ندارد

خردکن کوچک:ندارد

رنده ریز:دارد

رنده درشت:دارد

رنده چیپس ساز:دارد

پوره ساز و رب ساز:ندارد

خمیر زن:دارد

همزن:دارد

قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی:دارد

محفظه جمع آوری سیم برق:دارد


بررسی تخصصی غذاساز فیلیپس مدل HR7631

غذاساز فیلیپس مدل HR7631 یکی از کارآمد ترین لوازم آشپزخانه است که هر کدبانوی ایرانی به داشتن آن نیاز پیدا می کند . غذاساز وسیله ای است که چندین کار مختلف را که در پخت و پز و آشپزی کاربرد دارد ، به طور یکجا و در یک دستگاه انجام می دهد . این دستگاه علاوه بر تعدد کارهایی که انجام میدهد سرعت انجام کارها را هم به طور شگفت انگیزی بالا می برد .

مزیت اصلی غذاساز این است که به طور مثال شما با خرید یک غذاساز ، در اصل یک مخلوط کن ، چند رنده ، خردکن و … را یکجا با هم دارید . این مساله اولا صرفه ی اقتصادی بسیار بالایی دارد که از خرید هرکدام به طور جدا جلوگیری و هزینه را به جیب شما باز می گرداند . دوما از اشغال فضای اضافی توسط دستگاه های متعدد و جاگیر جلوگیری می کند و تمام امکاناتی را که لازم دارید در یک محصول باکیفیت و کاربردی خلاصه می کند .

پس می بینید که حضور یک غذاساز هم حوزه ی فعالیت آشپزی و غذایی شما را گسترده تر می کند و هم بسیار اقتصادی و به صرفه است . حال اگر غذاساز برند فیلیپس PHILIPS هم باشد که نیمی از اطمینان شما را بابت کیفیت و استاندارد به خود جلب می کند . برند معتبری که در صنعت لوازم خانگی بی نظیر است .

 ویژگی های ظاهری غذاساز فیلیپس مدل HR7631

اولین چیزی که در هر محصول نظر شما را به خود جلب می کند ویژگی های ظاهری و زیبایی و جذابیت آن محصول می باشد . که این مساله در غذاساز فیلیپس مدل HR7631 به خوبی رعایت شده است . رنگ مشکی براقی که این محصول دارد امکان تطابق با انواع دکوراسیون و محیط ها را به شما می دهد و علاوه بر تطبیق مناسب با محیط ، جلوه ی زیبا و شیکی هم به آشپزخانه ی شما می دهد . زیبایی از مهم ترین ملاک های هر خانه دار برای خرید لوازم خانگی می باشد که در این محصول نمره ی قبولی را می گیرد  .

غذاساز فیلیپس مدل HR7631 ، یک محصول ۲۱ کاره می باشد که در ادامه با عملکردهای آن آشنا خواهیم شد . بدنه ی آن از جنس پلاستیک فشرده ی ABS می باشد که در برابر ضربه مقاومت نسبتا بالایی دارد . ابعاد آن ۱۸۰ * ۱۸۰ * ۳۹۰ میلی متر می باشد که یک مدل حمع و جور با حمل آسان محسوب می شود . البته وزن سبک ۲.۵ کیلوگرمی نیز در جابجایی آسان آن موثر می باشد . لازم به ذکر است ابعاد لوله ی این دستگاه ۴۵ * ۷۵ میلی متر می باشد که در نوع خود قابل توجه و مطلوب است .

غذاساز فیلیپس مدل HR7631 مجهز به پایه های ضد لغزش قدرتمندی می باشد که در هنگام مخلوط کردن بدون حرکت می ماند و دستگاه حتی در سرعت بالا واژگون نمی شود . این پایه ها به انواع سطوح متصل می شوند و دستگاه را در تکیه گاه خود محکم می کنند . این طراحی واقعا هوشمندانه است . 

خرد کن

در بطن غذاساز فیلیپس مدل HR7631 می توانید چند نمونه رنده اعم از رنده ی خلال کن ، رنده ی درشت و رنده ی چیپس را مشاهده کنید که تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ دارند که دوام و برندگی بی نظیری دارد و به این راحتی کند نخواهد شد .

یک خرد کن بی نظیر با تکنولوژی منحصر به فرد POWER CHOP را می توانید در بزرگترین بخش این محصول ببینید . خرد کن ها کاربرد گسترده ای در آشپرخانه دارند . از سبزی و میوه گرفته تا گوشت و مرغ و ماهی و بسیار از مواد غذایی دیگر را می توان به کمک خرد کن قطعه قطعه کرد .

خردکن غذاساز فیلیپس مدل HR7631 ظرفیت ۱.۳ لیتر را دارد  و بدنه ای که از جنس پلاستیک شفاف می باشد . تکنولوژی پاور چاپ (POWER CHOP) که در ساختار این دستگاه دیده می شود عبارت است از ترکیبی از شکل تیغه ، زاویه ی برش و کاسه ی داخلی خرد کن . طراحی خاص و کارا و پیشرفته ی هرکدام از این بخش ها در نهایت باعث خرد شدن راحت مواد نرم و سخت می شود . این عملکرد از ساختن پوره تا مخلوط کردن انواع مواد غذایی و خرد کردن آنها و حتی شکستن و تکه تکه کردن یخ را به خوبی و بدون آسیب به دستگاه ساپورت می کند .

تیغه ها در این حالت به شکل آیرودینامیکی طراحی شده اند و با گردش دورانی سریع ، مواد درون خود را زیر و رو می کنند تا هیچ قطعه ی درشت و خرد نشده ای باقی نماند . تیزی ، برندگی و نظم این تیغه ها در فعالیت خود بی نظیر و مثال زدنی می باشد . 

مخلوط کن

این محصول هلندی همچنین مجهز به یک مخلوط کن ۱.۵ لیتری فوق العاده با کیفیت می باشد که از جنس شیشه و با سر محکم پلاستیکی و واشر لاستیکی اتصال موقت می باشد . جنس شیشه به عمر این محصول اضافه کرده و مرغوبیت آن را بالاتر برده است . این مخلوط کن از یک پارچ شیشه ای مدرج و یک تیغه ی همزن فوق العاده ی استیل تشکیل شده است که کلیه ی نیاز های مخلوط کردن آشپزخانه ی شما برای تهیه ی انواع مواد غذایی جامد ، نیمه جامد و نوشیدنی ها را بر طرف می سازد .

نکته ی قابل ملاحظه برای استفاده از مخلوط کن این است که در حین استفاده آن را پر نکنید . این مساله از پاشیدن مواد غذایی به محیط اطراف و ایجاد کثیفی جلوگیری می کند . مخلوط کن را پس از استفاده ، حتما شستشو دهید و به خوبی خشک کنید و دوباره در جای خود قرار دهید. 

سایر قطعات

۲ عدد دیسک رنده ، سالاد ساز درجه یک و خمیر زن از انواع دیگر دستگاه های موجود در غذاساز فیلیپس مدل HR7631 می باشند . تیغه هایی که در این دستگاه ۲۱ کاره مشاهده می کنید  از جنس استیل ضد زنگ می باشند که علاوه بر مقاومت و برندگی و درخشندگی بالا ، به هیچ وجه زنگ نمی زند . زنگ زدن این قطعات که در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند باعث بد رنگ شدن و تغییر مزه ی مواد غذایی می شود که این مشکل در غذاساز فیلیپس مدل HR7631 به خوبی حل شده است .

به این ترتیب می توانید طیف وسیعی از غذا ، نوشیدنی ، دسر ، سالاد و … را در کمترین زمان و با حفظ طعم و رنگ و خاصیت تهیه کنید . از آشپزی راحت و سریع خود نهایت لذت را ببرید که این مساله کمک بسیار زیادی را به خانم های خانه دار در سرعت و کیفیت تهیه ی انواع مواد غذایی می کند . 

قطعات این دستگاه شرکت فیلیپس را می توانید از یک دیگر جدا کنید  در ماشین ظرفشویی به خوبی شستشو دهید . بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود . همچنین با جدا کردن قسمت های مختلف ، دستگاه و لوازم خانگی متفاوت را به طور جدا استفاده کنید . مثلا با جداسازی قطعات ، دستگاه را به مثلا همزن جداگانه ، خردکن جداگانه ، رنده ی جداگانه و … تبدیل کنید و به طور مجزا از آن استفاده کنید .

۹۰ درصد قطعات غذاساز فیلیپس مدل HR7631 قابل بازیافت هستند و این محصول یک محصول دوست دار طبیعت محسوب می شود .

کابل برق ۱۱۲ سانتی متری این محصول آنقدر بلند هست که پریز های دور و نزدیک را ساپورت کند . این کابل از پوشش محکمی تشکیل شده که از سیم برق در برابر کشش و فشار و پارگی که منجر به خرابی دستگاه و مشکلات ناشی از اتصال برق می شود محافظت می کند . همچنین قفل ایمنی محکمی که در ساختار غذاساز فیلیپس مدل HR7631 تعبیه شده است یکی دیگر از عوامل محافظتی آن در برابر حوادث می باشد .

ویژگی های فنی غذاساز فیلیپس مدل HR7631

بررسی فنی غذاساز فیلیپس مدل HR7631 به خوبی نشان می دهد که این محصول از قدرت و پشتیبانی فنی بالایی هم برخوردار است . قدرت ۶۰۰ وات تمامی ۲۱ عملکرد این کالا را به خوبی پشتیبانی می کند و در حین فعالیت دچار اختلال نمی شود . همچنین حداکثر سرعت ۲۰ هزار دور در دقیقه یک رقم بسیار بالا محسوب می شود که غذاساز فیلیپس مدل HR7631 آن را ساپورت می کند .

این محصول شامل دو سرعت کم و زیاد و حالت TURBO می باشد . حالت توربو به نهایت سرعت و قدرت دستگاه گفته می شود که معمولا برای فعالیت های سنگین اجرا می شود و سرعت عمل دستگاه را بدون اختلال بالا می برد . از سرعت ۱ این دستگاه می توان به خوبی برای تهیه ی کرم پودر ، هم زدن تخم مرغ ، تهیه ی نان ، خمیر شیرینی و پیتزا و … استفاده کرد .

سرعت ۲ این محصول بیشتر برای ریز کردن پیاز ، گوشت ، مخلوط کردن سوپ ، ترشی و رنده کردن و خرد کردن انواع میوه  و سبزی استفاده می شود . همچنین این دستگاه مجهز به یخ شکن نیز می باشد .

عملکرد لحظه ای یا PULSE را هم می توانید در ساختار این دستگاه همه کاره مشاهده کنید . همچنین در کنار این محصول دفترچه راهنمایی وجود دارد که به خوبی نحوه ی استفاده ی کامل از غذاساز فیلیپس مدل HR7631 را به شما توضیح می دهد و نکته ی نگفته یا مبهمی را باقی نمی گذارد .

حک شدن برند معتبر PHILIPS بر روی بدنه ی این دستگاه نشانگر اصالت و استاندارد کالاست . 

 


محصولات مرتبط