یخچال و فریزر دوقلو بنس مدل D4i

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : بنس
  • کد محصول : 7345776327
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

قفل کودک: بله

اخطار باز ماندن درب :بله

گنجایش کل به فوت: 28

آبسردکن :بله

یخساز اتوماتیک (آب شهری): ندارد

یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) :دارد

نوع مقاومت در برابر برفک :نوفراست

محدوده گنجایش کل به لیتر: 551 تا 700

فیلتر تصفیه آب: ندارد

امکان باز شدن درب از هر دو سمت: ندارد

نمایشگر: دارد


یخچال و فریزر دوقلوی کم مصرف بنس مدل D4i با ظرفیت 28 فوت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ظاهری بسیار شیک و مدرن، دارای آبسردکن و مجهز به صفحه نمایشگر LED لمسی و همچنین سرمایش بدون برفک میباشد.

کشوی سرمای تازه در فریزر این دستگاه، مواد غذایی مانند گوشت و ماهی را به سرعت منجمد کرده و در حالی که تازگی، طعم و مواد مغذی آن حفظ می شود. حتی می توانید با استفاده از آن، نوشیدنی های خود را در کمتر از 30 دقیقه خنک کنید.

ضمناً با توجه به اینورتر بودن کمپرسور این دستگاه که باعث مصرف بسیار کم انرژی میشود میتوان این محصول را از بهترین انتخاب ها برای خرید یخچال و فریزر تلقی کرد.

کارخانه تولیدی و صنعتی بنس واقع در منطقه صنعتی خرمدشت تهران، 30 سال پیش کار تخصصی خود را در تولید و ارائه لوازم خانگی شروع کرد. بنس در سال 1393 مفتخر به دریافت استاندارد ملی و استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 از شرکت QAL انگلستان گردید.

بی‌شک یکی از محبوب‌ترین مدل‌های یخچال و فریزر مدل دو قلو یا همان ساید‌بای‌ساید است. این مدل یخچال و فریزر برای افرادی که به دنبال گنجایش بالا و برابر هستند گزینه مناسبی است.

برای تهیه این مدل باید به ابعاد و فضایی که دارید توجه کنید.

یخچال و فریزر دوقلو بنس مدل D4i یکی از محصولات این برند معتبر است. برای آشنایی با این محصول بهتر است یخچال و فریزر را به صورت مجزا بررسی کنیم.

اگر رو‌به‌روی یخچال و فریزر دوقلو بنس مدل D4i ایستاده باشید، یخچال درب سمت راستی است. . گنجایش یخچال 330 لیتر است. این مدل 5 طبقه و دو کشو دارد. طبقه‌بندی و تعبیه کشو باعث شده تا یخچالتان نظم بیشتری داشته باشد. می‌توانید مواد غذایی مورد استفاده‌تان را با استفاده از این طبقه‌بندی راحت‌تر پیدا کنید. ابعاد و فاصله طبقات استاندارد بوده و مواد مورد نیازتان بدون مشکل درون یخچال قرار می‌گیرد. در قسمت درب یخچال، 4 طبقه برای قرار دادن لوازم کوچک‌تر تعبیه‌شده است. از این طبقات می‌توانید برای قرار دادن تخم‌مرغ استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این مدل لامپ آن است که باعث شده تا در تاریکی دید بهتری داشته و پیدا کردن مواد غذای مورد نظرتان آسان‌تر باشد.