یخچال امرسان مدل IR5T128

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : امرسان
  • کد محصول : 4465465745
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

رده انرژی A++

گنجایش 109 لیتر یا 5 فوت

قفل کودک دارد


یخچال فریزر  ۵فوت «امرسان» (Emersun) مدل «IR5T128» محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است و به دلیل فضای زیاد داخلی یخچال ، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود.بطور کلی این نوع یخچال مناسب برای استفاده در هتل ها، ادارات، مغازه ها و .. است. این یخچال با گنجایش کلی ۵ فوت (۱۰۹ لیتر) و نمودار مصرف انرژی A ساخته‌شده است. سیستم روشنایی یخچال، از لامپی «ال‌ای‌دی» پرنور، با عمر زیاد بهره می‌برد که جذابیت خاصی به فضای داخلی یخچال بخشیده است. محفظه جایخی در قسمت بالایی تعبیه شده و کمک می کند تا مواد غذایی مختلف همچون گوشت، سبزیجات و … را برای مدت طولانی به صورت منجمد نگهداری نمایید و با قرار دادن قالب های یخی همیشه یخ برای نوشیدنی در دسترس داشته باشید.محفظه‌ی یخچال سه طبقه با طبقاتی از جنس فلز با روکش تفلونی دارد که می‌توان مواد غذایی را به صورت مجزا و تفکیک شده در هرکدام از این طبقات قرار داد. در پایین‌ترین طبقه یخچال، محفظه‌ای کشویی وجود دارد که می‌تواند میوه و سبزی‌ها را تازه نگه دارد.

به طور کلی از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به ۳ طبقه در داخل و ۴ قسمت در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد.با توجه به اهمیت شرکت امرسان به حفاظت از محیط‌زیست، گاز تبریدی و مواد مورد استفاده برای عایق‌بندی، کاملا دوستدار محیط‌زیست است.

مشخصات کلی ⇐ نمودار مصرف انرژی: A- جنس بدنه: ورق فولادی- طبقه رنگبندی: سفید،

گنجایش و ابعاد ⇐ گنجایش یخچال:۹۵ لیتر – حجم مفید سردخانه : ۱۴ لیتر – گنجایش کل به لیتر: ۱۰۹ لیتر – گنجایش به فوت: ۵ فوت – ارتفاع: ۸۷۰ میلی‌متر – عمق با درب: ۵۸۵ میلی‌متر – پهنا: ۴۸۵ میلی‌متر

مشخصات یخچال ⇐ تعداد طبقات: ۳ عدد – تعداد طبقات درب: ۳ عدد- تعداد کشو: ۱