یخچال ایستکول مدل TM-835

یخچال
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : ایستکول
  • کد محصول : 6431142612
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

اخطار باز ماندن درب:خیر

گنجایش کل به فوت:5

آبسردکن:خیر

یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد

یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):ندارد

نوع مقاومت در برابر برفک:نوفراست

محدوده گنجایش کل به لیتر:80 تا 150

فیلتر تصفیه آب:ندارد

امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد

نمایشگر:ندارد


یخچال «ایستکول» (EastCool) مدل TM-835با گنجایش کلی 5 فوت (97 لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌شده است.

از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 2 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد.

ایستکول سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

گفتنی است گنجایش فریزر این محصول ۹ لیتر است. درب این محصول به سمت راست باز می‌شود، پس در انتخاب جای مناسب برای آن باید دقت کرد.

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی ِخانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. کوچک‌ترین یخچال‌های تولید‌شده، در بازار جهانی به‌عنوان یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند؛ البته نیازی نیست که حتماً از آن‌ها در هتل استفاده شود، بلکه افراد مختلف نیز می‌توانند نیاز خود به سردکننده‌ها را در حد ابتدایی با آن‌ها برطرف سازند.

یخچال  «ایستکول » (EastCool) مدل «TM-835» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. این محصول در دو رنگ نقره‌ای و سفید تولید می‌شود و این امکان را فراهم می‌سازد تا آن را با محیطی که می‌خواهید آن را قرار دهید هماهنگ کنید . دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد. این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و در زیر آن پایه قرار دارد که استفاده از این دستگاه را در محیط‌های مرطوب نیزممکن می‌سازد. این پایه قابل تنظیم است و استفاده از یخچال را در محیط‌های شیب‌دار آسان‌تر می‌کند. اکثر یخچال و فریزهای مینی یا هتلی دارای دستگیره روی در نیستند و در این مدل نیز دستگیره به‌صورت مخفی طراحی شده است.

طبقات یخچال

این محصول ایستکول دارای دو طبقه‌ی داخلی است و این طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، در سه حالت تنظیم کرد. طبقات ساخته شده از میله‌های فلزی است و یک صندوق شیشه‌ای هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان میوه یا یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یخچال ایستکول مدل TM-835 دارای سه طبقه روی در است که می‌توان از آن‌ها برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ استفاده کرد؛ در طبقه بالایی نیز مکانی برای قرار دادن 4 تخم‌مرغ و پنیر و کره پیش‌بینی شده است. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

رده مصرف انرژی

 مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است و رده انرژی این محصول B است.

فریزر-یخدان

شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه مدت بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری عملکرد فریز انجام می‌شود. البته دمای یخدان به‌وسیله درجه‌ای که در کنار یخدان قرار گرفته، قابل تنظیم است. یک دکمه نیز در زیر این تنظیم درجه ولومی قرار دارد که با فشار آن می‌توان محفظه یخدان را برفک‌زدایی کرد و آبی که از برفک‌زدایی یخدان می‌چکد داخل سینی زیر این محفظه خواهد ریخت.

بخریم یا نخریم؟

یخچال ایستکول مدل  TM-835دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه کمی زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب توصیه نمی‌شود. در فواصل زمانی کوتاه قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.