گوشت کوب برقی هاردستون مدل BL2401

گوشت
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : هاردستون
  • کد محصول : 7875511352
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

تنظیمات سرعت:دارد

جنس میله:استیل

عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد

ظرف غذاساز:ندارد

آسیاب:ندارد

خردکن:ندارد

همزن:ندارد

خمیرزن:ندارد


گوشت‌کوب برقی «هاردستون» (Hardstone) مدل «BL2401»، محصولی با طراحی بسیار ساده اما کاربردی، مقاوم، پر‌قدرت و سبک است. این گوشت‌کوب برقی از جنس بدنه‌ی پلاستیک و تیغه‌ی استیل به همراه توان مصرفی 400 وات تولید شده است که در نوع خود رقم بالایی به‌حساب می‌آید؛ از نکات قابل‌توجه در مورد این محصول می‌توان به امکان‌پذیرنبودن شست‌وشوی اجزا (به‌جز بدنه‌ی اصلی) در ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد. گفتنی است که در مقایسه با کارایی و قابلیت‌ها، گوشت‌کوب برقی مدل BL2401 از قیمت کاملا ‌به‌صرفه‌ای بهره می‌برد. شرکت بازرگانی هاردستون فعالیتش را از سال 2001 میلادی آغاز کرده است. این شرکت با تولید لوازم‌خانگی کوچک و بزرگ همچون غذاساز، آرام‌پز، سرخ‌کن‌، خردکن‌، آبمیوه‌گیری‌، چرخ‌گوشت‌، پلوپز، گرم و سرد نگهدارنده‌، جاروبرقی‌، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، لباسشویی‌، ماشین ظرف‌شویی، مایکروویو، توستر و اتو در عین ساده و آسان‌کردن زندگی، اوقات فراغت بیشتری را در منزل برایتان فراهم می‌سازد.

یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه‌های امروزی گوشت‌کوب برقی است. این محصولات در دو نوع تک‌کاره و چندکاره طبقه‌بندی می‌شوند. گوشت‌کوب برقی «فلر»(Feller) مدل «HB850» محصولی چندکاره است که با داشتن امکانات فراوان می‌تواند بسیاری از نیازها را در آشپزخانه رفع کند. در ادامه به معرفی این کالای کاربردی می‌پردازیم :

معرفی گوشت کوب برقی هاردستون مدل BL2401

موتور

موتور 400واتی و این دستگاه به‌‌وسیله دو دکمه در کنار موتو از میله جدا می‌شود. وزن موتور نسبتا" زیاد است؛ ولی قدرت زیاد آن می‌تواند این ضعف را پوشش دهد.دسته‌ی این دستگاه ارگونومیک است و در قسمت پشت دستگاه قسمتی ساخته شده از پلاستیک نرم وجود دارد و باعث راحتی کار با دستگاه می‌شود. سرعت چرخش موتور را در دو سطح و به‌وسیله دو دکمه روی موتور می‌توان تنظیم کرد و تا زمانی‌ که دکمه را فشار می‌دهید، دستگاه کار می‌کند. در قسمت بالای محصول یک حلقه وجود دارد و می‌توان به‌راحتی دستگاه را از یک گیره آویزان کرد.

میله‌ی گوشت‌کوب برقی

میله‌ی این گوشت‌کوب از فلز ساخته شده است.  سری گوشت‌کوب با داشتن سوراخ‌هایی در دورتادور خود مانع از ایجاد خلاء در داخل سری و چسبیدن آن به کف ظرف هنگام کار می‌شود. داخل سری یک تیغه‌ی دوپره قرار دارد. این تیغه‌ها از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند و در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

گوشت‌کوب برقی هاردستون مدل BL2401 یک دستگاه ساده و کاربردی است ولی کیفیت ساخت آن در حد نرمال قرار دارد. اگرچه عملکرد این محصول ساده به‌نظر می‌رسد ولی نبود آن در آشپزخانه وقت زیادی از آشپز خواهد گرفت. این گوشت‌کوب برقی در تهیه‌ی انواع غذاها همچون سوپ، کشک‌وبادمجان، میرزاقاسمی، حلیم‌بادمجان و... استفاده می‌شود. همچنین امکان تهیه انواع اسموتی و نوشیدنی و انواع مخلوط‌هایی که با ماست تهیه می‌شوند مانند: ماست‌‌وبادمجان و بورانی با این دستگاه ممکن است.

احتیاط

سری گوشت‌کوب‌های برقی دارای یک تیغه بسیار تیز و بدون محافظ است و دکمه‌ی خاموش و روشن نیز با کوچکترین فشار، تیغه‌ها را با سرعت زیادی به حرکت درمی‌آورد. هنگام استفاده از این دستگاه باید خیلی مراقب بود و دستگاه را از دسترس کودکان دور نگه‌ داشت.

هنگام استفاده از دستگاه باید توجه کرد که میله‌ی گوشت‌کوب برقی و همزن به‌خوبی قفل شده باشد تا با روشن‌شدن دستگاه به ‌صورت ناگهانی پرتاب نشود.

توجه داشته باشید که سری گوشت‌کوب برقی را برای خرد و مخلوط کردن موادی که در حال جوشیدن است یا روی شعله قرار دارد استفاده نکنیم.

بعد از اتمام کار با سری گوشت‌کوب و همزن، باید توجه داشته باشیم که ابتدا دستگاه را خاموش و بعد آن را از ظرف خارج کنیم؛ چراکه موادی که به میله‌های همزن یا تیغه‌های گوشت‌کوب چسبیده است، به محیط پاشیده می‌شود.

از گوشت‌کوب برقی برای خردکردن مواد جامد سخت استفاده نکنید؛ همچنین برای استفاده از آن در مخلوط‌های مختلف اطمینان حاصل کنیم که تکه‌های سخت همچون استخوان داخل مواد نباشد.