پلوپز میگل مدل GRC860

پلوپز
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : میگل
  • کد محصول : 3716635147
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

ظرفیت به نفر: 8 الی 10 نفره

صفحه نمایشگر:بله

تایمر:دارد

دیگ قابل جدا شدن:بله


پلوپز مدل «GRC860» از سری محصولات بند میگل است. ظرفیت این پلوپز بالاست و می‌تواند برای یک خانواده یا گروه پرجمعیت هم مورداستفاده قرار گیرد. این محصول تنها یک پلوپز نیست؛ بلکه قابلیت‌های زیادی دارد. عملکرد پخت برنج، تهیه‌ی ته‌دیگ، حلیم، سوپ، بخارپزکردن، فرنی، ماست‌بندی، آرام‌پزکردن و تهیه‌ی ماکارونی و پاستا، تعدادی از قابلیت‌های این دستگاه است. قابلیت گرم‌کردن مجدد برنج بسیار کارآمد است و پلوی سرد را مانند پلوی تازه پخته‌شده، آماده‌ی صرف می‌کند. نمایشگر باکیفیت دیجیتال و درشت این محصول، امکان بهره‌مندی از امکانات آن را راحت‌تر می‌کند. در دستگاه با یک دکمه باز می‌شود و ظرف اصلی داخل آن قرار می‌گیرد. فیلتر روی در به طریقی متصل شده که به‌راحتی می‌توان آن را خارج کرد تا در دستگاه از سمت داخل تمیز باشد. روکش ظرف، تفلون و درجه‌بندی‌شده است. از سایر لوازم جانبی این دستگاه چندکاره، ظرف بخارپز آن است که می‌توان برای تهیه‌ی سبزی‌ها و گوشت پخته از آن استفاده کرد. کفگیر و ملاقه‌ی مخصوص هم به همراه این محصول عرضه می‌شود که از قابلیت قرارگیری در کنار دستگاه برخوردار است. کابل برق از بدنه جداست و حمل‌ونقل آن به‌راحتی انجام می‌شود. بدنه‌ی دستگاه همواره خنک است و خطری ایجاد نمی‌کند. روی بدنه یک دستگیره هم وجود دارد که برای حمل مصرف می‌شود. برند میگل یکی از زیر مجموعه های شرکت فلر می باشد که از تولیدکنندگان مطرح لوازم‌خانگی برقی بوده که عرضه‌ی محصولات باکیفیت و اقتصادی، باعث شهرت و محبوبیت این شرکت شده است.

پلوپز میگل مدل GRC 860

با ورود تنوع غذایی از جمله فست فودها، همچنان وجود یک ظرف پلوی خوشمزه به همراه ته دیگ در کنار خورشت تقریبا جزو یک وعده اصلی در سفره های ما ایرانی ها است. با توجه به اینکه اکثر افراد بیشتر تایم خود را در بیرون از منزل مشغول به کار هستند باید طوری برنامه ریزی کرد که بتوانند به کارهای داخل منزل هم رسیدگی کنند. پلوپز ها به خصوص مدل های چند کاره به شما کمک زیادی می کنند تا آشپزی را خیلی آسان تر تجربه کنید. فقط کافی است که مواد غذایی را داخل پلوپز ریخته و آن را روی تایمر قرار داده، تا هنگامی که در خانه حضور ندارید در مدت زمان معینی غذا پخته و به صورت اتوماتیک خاموش گردد.

پلوپز میگل مدل GRC 860 دارای 12 منوی پخت خودکار است که علاوه بر پخت برنج به شما امکان تهیه انواع خورشت، ته دیگ، ته چین ، کیک، آرام پزی، بخارپزی، پاستا، ماست بندی، تفت دهی را می دهد. بر روی پلوپز نمایشگر ال ای دی و کنترل پنل وجود دارد که با زدن دکمه منو، تمام برنامه ها بر روی نمایشگر ظاهر می شوند و با لمس هر کدام می توان برنامه مورد نظر را متناسب با عملیات خود انتخاب نمود.مهم ترین ویژگی این محصول وجود Preset یا عملکرد پخت تاخیری است. به این صورت که اگر میزان تاخیر را روی ۵ ساعت قرار دهید، یعنی اینکه می خواهید پلوپز شما پنج ساعت بعد روشن شده و عملیات پخت را انجام دهد. این ویژگی بیشتر مناسب کارمندان و افرادی است که بیشتر تایم خود را بیرون از منزل بوده و می خواهند به محض رسیدن به منزل غذایشان آماده باشد . همچنین برای اینکه غذای شما گرم بماند می توانید از دکمه keep warm یا عملکرد گرم نگهدارنده استفاده کنید، این عملکرد برای زمانیست که بخواهید غذا را برای مدتی گرم نگه دارید. در واقع با ثابت نگه داشتن دمای پلوپز از سرد شدن غذا جلوگیری می کند.

با استفاده از تایمر می توانید رو منو های مختلف (به غیر از منوهای مربوط به پخت برنج) زمان پخت را کم و زیاد کنید. یکی از برنامه های جالب این پلوپز برنامه ماست بندی آن است که ابتدا شیر را به همراه مایه ماست داخل ظرف یا قالب ماست بندی ریخته و داخل قابلمه پلوپز قرار داده و سپس برنامه ماست بندی را انتخاب نمایید .همچنین با استفاده از انتخاب برنامه بخار پزی و سبد بخاری که همراه این محصول ارائه می شود می توان برای بخار پز کردن انواع سبزیجات، مرغ، ماهی و …. استفاده کرد.

ظرفیتی که برای این محصول در نظر گرفته شده 5 لیتر است یعنی برای ظرفیتی بین 8 تا 10 نفر بسیار مناسب است. این ظرفیت برای خانواده های متوسط رو به بالا ، مهمانی های و دورهمی ها گزینه مناسبی است. دارای یک دیگ قابل جدا شدن با پوشش نچسب سرامیکی بوده که همین ویژگی، تهیه برنج با ته دیگی برشته را برای شما مهیا می کند. همچنین دارای قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته دیگ (۳ درجه تنظیم برشتگی) می باشد. پلوپز میگل مدل GRC 860 دارای 24 ماه گارانتی سنجه کیش است و خیال شما را از بابت اصالت بودن کالا مطمعن می کند.