ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ

ماشین
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : پاکشوما
  • کد محصول : 6328858562
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

ظرفیت 7 کیلوگرم نیمه اتوماتیک

پروانه حباب ساز

دو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن

کمترین لرزش و صدا

قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو

پمپ تخلیه-هدایتگر آب(شستشوی اسلامی)

سیستم ایرجت

فیلتر جذب پرز البسه

جابجایی آسان

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار


ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ ظرفیت 7 کیلوگرم نیمه اتوماتیک:

برند پاکشوما یک شرکت مشهور و معتبر ایرانی است که در زمینه تولید ماشین لباسشویی همواره تلاش کرده تا محصولات حرفه‌ای و درجه یکی را به وجود بیاورد.

 در همین راستا شاهد تولید محصولات متنوع و جذابی هستیم که توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به یکی از محصولات جدید این برند یعنی لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ انداخته و در رابطه با امکانات و ویژگی‌های این محصول توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

گنجایش و ابعاد لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ

اگر قصد خرید یک لباسشویی حرفه‌ای را دارید، یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید به آن توجه کنید، ظرفیت دیگ این محصولات است. به هر میزانی که ظرفیت دیگ بالا باشد، به همان اندازه شما می‌توانید حجم بسیار زیادی از البسه را در داخل محصول خود قرار داده و فرآیند شستشو را به نحو احسن انجام دهید.

 در لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ شاهد ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی هستیم که می‌تواند نیاز خانواده‌های ۳ تا ۵ نفر را به خوبی برطرف کند. از سوی دیگر اگر بخواهیم نگاهی به ابعاد آن  بیاندازیم باید گفت که پهنای این محصول ۸۲ سانتی‌متر، عمق ۴۸ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۰۰ سانتی‌متر است.

اندازه دهانه درب ماشین لباسشویی ۳۱ * ۲۸ سانتی‌متر بوده و شما می‌توانید آن را به سمت بالا و تا زاویه ۹۰ درجه باز کنید.

بررسی ابعاد لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی پاکشوما مدل PWT-7241 KJ به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به خوبی فضای مناسبی را در آشپزخانه خود برای قرار دادن پیدا کرده و با مشکل کمبود جا برای قرار دادن محصول مواجه نشوید.

مشخصات کلی لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ

همان طور که از نام این محصول پیدا است، نوع مخزن این ماشین لباسشویی پاکشوما، دوقلو است. سرعت موتور در این محصول ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده که به نسبت سایر لباسشویی‌های دوقلو حداکثر سرعت بالایی به حساب می‌آید. ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ ظرفیت ۷ کیلوگرم در طبقه بندی رنگ ساده و به صورت تک رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

امکانات و ویژگی‌های لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ

مثل هر محصول دیگری، این مدل دارای امکانات و ویژگی‌های متنوع و مختلفی است. وجود این امکانات به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل 7241 استفاده کنید. در ادامه یک به یک شما را با امکانات و ویژگی‌های این محصول آشنا خواهیم کرد و بیان می‌کنیم که مهم ترین ویژگی‌های آن چیست.

مصرف انرژی پایین

ویژگی بسیار مهم لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ مصرف انرژی پایین این محصول است. در واقع شرکت پاکشوما لباسشویی جدید خود را به نحوی طراحی و تولید کرده است که شما بتوانید با کمترین میزان انرژی بالاترین عملکرد و راندمان را از این محصول شاهد باشید. در حال حاضر رتبه انرژی به عنوان یکی از پارامترهای بسیار مهم به حساب می‌آید که راندمان و عملکرد کلی محصول با توجه به میزان برق مصرفی است. رتبه انرژی این ماشین لباسشویی A است.

امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو

یکی از قابلیت‌های بسیار مهم لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PWT-7241 KJ قابلیت اضافه کردن لباس است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هر زمان که علاقه‌مند بودید به راحتی البسه جدید خود را به محصول خود اضافه کرده و نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

 امروزه شرکت‌های تولید کننده لباسشویی تلاش می‌کنند تا قابلیت اضافه کردن البسه در حین کار را به محصولات جدید خود اضافه کنند. می‌توان گفت که این قابلیت به عنوان مزیت رقابتی این محصول به حساب می‌آید.

برنامه‌های متنوع شستشو

در این محصول شاهد ۵ برنامه شستشو مختلف هستیم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با توجه به این برنامه‌ها البسه خود را با بالاترین کیفیت و عملکرد فوق العاده شسته و خروجی شگفت انگیزی داشته باشید.

 البته نکته لازم به ذکر این است که به نسبت لباسشویی‌های مدرن، معمولاً لباسشویی‌های دوقلو تعداد برنامه شستشو محدودتری دارند. با این حال در این محصول شاهد ۵ برنامه شستشو مختلف هستیم.

سایر امکانات و ویژگی ها

علاوه بر موارد گفته شده در لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ شاهد ویژگی‌ها و امکانات مختلف و متنوع دیگر نیز هستیم که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروانه حباب ساز

دو موتور قدرتمند

قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو

هدایتگر آب(شستشوی اسلامی)

سیستم ایرجت

فیلتر جذب پرز

نمایندگی و خدمات پس از فروش

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید محصولات الکترونیکی باید به آن توجه داشته باشید، گارانتی و خدمات پس از فروش است چرا که با توجه به افزایش قیمت‌ها در صورتی که وسیله الکترونیکی شما خراب شود و شما نتوانید از امکانات گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید، مجبور خواهد شد تا مبلغ بسیار زیادی را برای خرید یک محصول جدید پرداخت کنید.

 برای حل این مشکل شرکت پاکشوما محصول جدید خود را به مدت ۱۸ ماه گارانتی کرده است و شما در طول دوره ۱۸ ماهه هر زمان که نیاز داشتید، می‌توانید با نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور تماس گرفته و برای حل مشکل محصول خود اقدام کنید.

لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ برای چه افرادی مناسب است؟

پاسخ به این سوال را می‌توان از چند زاویه و منظر مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. در وهله اول با توجه به ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرمی این محصول می‌توان گفت که لباسشویی جدید پاکشوما برای خانواده‌های سه تا پنج نفره گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

 اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تا یک ماشین لباسشویی اقتصادی و ارزان قیمت را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ این محصول آمده و آن را سفارش دهید.

افرادی که به دنبال ماشین لباسشویی در طبقه بندی دوقلو هستند، می‌توانند به سراغ این مدل آمده و آن را خریداری کنند.

همان طور که مشاهده می‌کنید این محصول برای تمامی افراد و سلیقه‌های مختلف و گوناگون گزینه مناسبی است و شما می‌توانید با خیال آسوده آن را خریداری کنید.

سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید، لباسشویی پاکشوما دوقلو مدل PWT-7241 KJ گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که قصد خرید یک لباسشویی دوقلو ایرانی مدرن و با کیفیت را دارند.

 این محصول با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن به عنوان یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی شناخته می‌شود. شما می‌توانید با خرید این محصول در وهله اول در هزینه‌های خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کنید و از سوی دیگر یک محصول ایرانی حرفه‌ای و مدرن را بخرید.