ترازو آشپزخانه کمری مدل 4350

ترازو
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : کمری
  • کد محصول : 8827774127
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

- بدنه و کاسه استیل
- توانایی توزین در دو واحد وزنی
- کالیبراسیون خودکار
- دارای صفر کننده دستی


ترازوی آشپزخانه کمری مدل 4350 برای وزن کردن تا حداکثر 5 کیلوگرم ساخته شده است. وزنی که برای هر آشپزخانه خانگی معقول و کافی به نظر می آید. این ترازوی کاسه دار خانگی، با دقت 1 گرم، قادر است در دو واحد وزنی اونس و گرم وزن کند. بدنه و کاسه این ترازوی آشپزخانه ای از استیل تهیه شده است. کاسه را می توان جدا کرد و بدون کاسه هم، استفاده از ترازو امکان پذیر است. ترازوی آشپزخانه کمری مدل 4350 دارای نمایشگری از نوع LCD است. دکمه صفرکننده دارد و کالیبره کردن آن خودکار انجام می شود و دیگر نیازی به تنظیم دستی ندارد. منبع تغذیه این ترازوی دیجیتالی از طریق دو باطری قلمی فراهم می شود. تنها نیم کیلوگرم وزن این ترازو است و اندازه اش به 24×21×13 سانتیمتر می رسد. 

ترازوی آشپزخانه کمری مدل 4350 نوعی دیگر از مدل 4150 است. در واقع تنها در طراحی ظاهری، آن هم تنها در پایه اندکی با مدل پیشین تفاوت دارد. باید ترازوهای کاسه دار آشپزخانه ای را بهترین نوع ترازوی آشپزخانه ای نامید. چراکه طراحی کاسه برای آنها، ارگونومیک ترین نوع طراحی برای وزن کردن اقلام مصرفی درون آشپزخانه هاست. عموما خانم های خانه دار علاقه دارند تا مواد مصرفی خود را دورن ظرف های گود و پیاله ای بریزند؛ و کاسه دار بودن ترازوهای آشپزخانه ای، این عادت تثبیت شده در زنان را برای وزن کردن نیز در نظر گرفته است. ترازوی آشپزخانه ای کمری مدل 4350 از استیل ساخته شده است و رنگ نقره ای براق و صیقلی اش حکایت از همین دارد. هم بدنه و هم کاسه از استیل اند. کاسه را می توان از بدنه جدا کرد و بدون آن هم از ترازو استفاده کرد. باید به خاطر داشت که کاسه این ترازو می تواند در وزن کردن آب یا شیر که عموما برای طبخ غذاهای مختلف به کار می رود، بسیار کارآمد باشد.

این ترازوی آشپزخانه کمری بسیار کوچک است و وزنش از نیم کیلوگرم تجاوز نمی کند و ابعادش برابر با 24×21×13 سانتیمتر است. این ترازوی دارای نمایشگر LCD است و وضوح کافی دارد و اعداد را به درشتی نمایش می دهد. ترازوی 4350 نیازی به تنظیم کردن یا کالیبره ندارد. این کار به صورت خودکار و پس از روشن شدن ترازو انجام می شود. قابلیت جالب توجه این ترازوی آشپزخانه ای داشتن قابلیت توزین در دو واحد وزنی اونس و گرم است. میزان حداکثری توزین در این مدل 5 کیلوگرم است و حساسیت در این مقدار 1 گرم. مقداری متناسب با کارایی یک ترازوی آشپزخانه ای. تغذیه ترازوی آشپزخانه ای کمری مدل 4350 از طریق دو باطری قلمی AAA تامین می شود و به این ترتیب هزینه مصرف برق نخواهد داشت. از مجموع توضیحاتی که آورده شد، و در قیاس با قیمتی که بر روی این محصول گذاشته شده، ترازوی 4350 ترازوی با کیفیت و با صرفه اقتصادی بالا قلمداد می شود.