کولر آبی برفاب بلند مدل BF3-T

کولر
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : برفاب
  • کد محصول : 3576745742
  • وضعیت موجودی : موجود است

کولر آبی برفاب بلند مدل BF3-T

نوع کالا: کولر آبی
برند: برفاب
مدل:BF3-T
قدرت موتور: 100 وات
ضمانت: دارد
میزان هوادهی :1600 متر مکعب بر ساعت
مجهز به :پوشال سلولزی
کنترل از راه دور:دارد
توان الکترو موتو :‎100 وات
مجهز به :تکنولوژی آنیون

فروش اقساطی بلند مدت
تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت



کولر آبی برفاب مدل BF3-T
کولر آبی پرتابل ازجمله کولرهای کاربردی در روزهای گرم تابستان است که بدون نیاز به کانال‌کشی برای محیط‌های کوچک و محل اداره مناسب است، در کمترین زمان و بدون دردسر قابل‌حمل و نگهداری در دوره‌ای است که نیازی به آن ندارید و علاوه بر این در مقایسه با سایر مدل‌های کولر آبی موجود در بازار مصرف کمتری هم دارند. کولر آبی برفاب مدل BF3-T محصولی دیگر از برند برفاب است. این کولر پرتابل است و مناسب برای اداره و محیط کار می‌باشد که کل محیط را به‌صورت یکنواخت پوشش می‌دهد.
عملکرد کولر آبی پرتابل برفاب
کولرآبی پرتابل برخلاف کولر آبی معمولی توانایی باد دهی به 4 طرف خود را دارد و با توجه به‌قدرت محصول که از موتور نوع الکتروموتور با توان 100 وات بهره می‌برد و میزان هوادهی آن 1600 فوت مکعب در ساعت است؛ برای محاسبه‌ی ظرفیت هوادهی کولر از واحد فوت مکعب بر دقیقه استفاده می‌شود و هر فوت 0.30 متر است که با این حساب می‌توان گفت که این محصول برای محیطی به مساحت 40 تا 50 متر مناسب است.
مشخصات کولر آبی برفاب
کولر آبی برفاب مدل BF3-T از بروزترین طراحی و تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و باید گفته شود که در ابعادی جمع‌وجور و شیک با طراحی ساده و ظریف ساخته‌شده است و با بهره بردن از 3 سطح سرعت قابلیت تنظیم شدن دارد و با استفاده از کنترل از راه دور قابلیت تنظیم باد مطابق با نیاز شمارا دارد و به‌علاوه با برخورداری از تایمر، زمان استفاده از آن را می‌توانید تعیین کنید و از مصرف بی‌رویه‌ی انرژی آب و برق جلوگیری کنید.
این کولر آبی از پدهای سلولزی بهره می‌برد که میزان خنک‌کنندگی پدهای سلولزی به میزان قابل‌توجهی بیشتر از پوشال است و به‌علاوه نقش فیلتری کارآمد را هم ایفا می‌کند که گردوغبار و هم‌چنین حشرات موجود در محیط را هم جذب کرده و هوایی تازه را برای استشمام در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
علاوه بر اینکه پدهای سلولزی به‌خودی‌خود عمل تولید سرما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند، این کولر با بهره بری از تکنولوژی آنیون (آزاد کردن یون‌هایی که بار منفی دارند) سرمای بیشتر و اکسیژن فعال را تولید خواهد کرد و تأثیری چشمگیر در بیماری‌های تنفسی دارد.
قیمت کولر آبی پرتابل
این محصول با بهره‌مند بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد و علاوه بر آن حمل آسان، برای استفاده در محیط‌های کوچک و خصوصاً محیط کار که امکان کانال‌کشی ندارید کاربردی و مناسب می‌باشد. تضمین سلامت و ایمنی کاربر از اولویت‌های این کمپانی تولیدکننده است که بااین‌وجود خرید و استفاده از این کولر برای کاربر مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و با خرید مستقیم و بدون واسطه، تجربه‌ای رضایت‌بخش را در فروشگاه آنلاین زمزیران تجربه کنید.