نحوه سفارش در شهرستان

دنیای تکنولوژی بهترین روش ارسال بار به شهرستان را پیش پای شما می‎گذارد

حدود پانزده سال پیش اگر قرار بود یک بسته را از شهری به شهر دیگر ارسال کنید باید چه می‌کردید؟ اگر قرار بود بسته پست نشود که هزینه‌های پست روی دستتان نماند و قصد داشتید بهترین روش ارسال بار به شهرستان را انتخاب کنید می‌بایست به ترمینال‌های اتوبوس‌رانی مراجعه می‌کردید و بسته را تحویل می‌دادید و یک نفر از شهر دیگر می‌رفت و از انبار ترمینال بسته را تحویل می‌گرفت یا اگر بسته ارسالی بزرگ بود لازم بود که یک وانت بار را کامل به این کار اختصاص می‌دادید و خرج بالایی روی دستتان می‌ماند. این روزها تکنولوژی کار را برایتان ساده کرده، همه چیز را به ما بسپارید، ارسال رایگان بار به شهرستان ها.

ارسال رایگان بار به شهرستان

فروشگاه شهروند سال‌هاست که در زمینه ارسال مرسوله رایگان بین شهری فعالیت دارد و در تمام این سال‌ها اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. چند وقتیست که سایت ما نیز به بازار آمده، این فروشگاه شما را شگفت زده خواهد کرد. قصد دارید لوازم خانگی بخرید و کالای خودرا به شهر دیگر ارسال کنید؟ وزن آن زیاد است؟ حجم آن بزرگ است؟ راه دور است؟ نگران نباشید، از ما خرید کنید و بسته را درب منزل تحویل بگیرید و به درب منزل مقصودتان می‌رسد. همه چیز به نفع شماست و همچنین علاوه بر این ها دارای خدمات بسته بندی نیز می باشد. 

مهم نیست کجا باشد. پشت کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس یا سواحل زیبای خزر، از کرمانشاه گرفته تا اهواز و شیراز و اصفهان و تهران. در هر نقطه از ایران که عزیزی چشم انتظار بسته ارسالی شما باشد ما با عبور از موانع بسته را به دستش می‌رسانید.

مراحل ارسال بار به شهرستان

گام اول انتخاب  است. گام دوم برآورد قیمت است. گام سوم ثبت سفارش و فاکتور است. گام سوم پرداخت و تسویه فاکتور. درخواست را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.