سولاردم دلمونتی مدل DL730

سولاردم
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : دلمونتی
  • کد محصول : 2361562276
  • وضعیت موجودی : موجود است

ویژگی های کالای

کشور سازنده چین تحت لیسانس ایتالیا

ظرفیت 34 لیتر

توان گریل 1250 وات

توان کانوکشن 2050 وات

توان مایکروویو 900 وات

عملکرد یخ زدایی

قابلیت تنظیم توان


مایکروویو دلمونتی مدل  DL 730 Delmonti به عنوان یک لوازم خانگی کمک آشپزی به شمار می آید که به شما اجازه می دهد انواع غذاهای خوشمزه را در مدت زمان کمی با کمترین هزینه تهیه کرده و از کیفیت بالایی که برای بدنه آن در نظر گرفته شده؛ بهره مند شوید. خوب حالا می رسیم به امکانات و ویژگی های این محصول که از همه مهمتر گنجایش داخلی محفظه تا 34 لیتر است که در کنار آن از قابلیت یخ زدایی سریع انواع گوشت و سبزیجات و همچنین عملکرد گریل و کانوکشن بهره می برد.

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 دارای 5 برنامه پیش فرض و از پیش تنظیم شده است که در عرض کمتر از چند دقیقه مواد غذایی خام را گرفته و یک غذای لذیذ و خوش طعم تبدیل می کند. مایکروویو دلمونتی مدل DL730 علاوه بر کارایی یک مایکروویو، عملکردهای متفاوتی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عملکرد گریل

عملکرد کانوکشن (دارای امکان مغز پخت کردن غذاها)

عملکرد جوجه گردان

سیستم یخ زدایی

پخت ساده

پخت ترکیبی

پخت سریع

پخت یکنواخت

گرم کردن مجدد غذاها

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730

توان مصرفی

مایکروویو سولاردم برند دلمونتی مدل DL730 دارای توان مصرفی 900 وات است و بسیار مقرون به صرفه است. همچنین دارای قدرت گریل 1250 وات و عملکرد کانوکشن 2050 وات است.

این مایکروویو سولاردم پیشرفته دلمونتی به گونه ای طراحی شده است که به آسانی می تواند جای هر نوع اجاق گازی را در خانه بگیرد.

گنجایش34 لیتری

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 دارای محفظه داخلی به ظرفیت 30 لیتری است که ظرفیت بسیار مناسبی برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت است.

جنس بدنه و رویه داخلی

 جنس محفظه داخلی و رویه بیرونی آن از استیل ضد زنگ، ضد خش وبسیار مرغوب می باشد که از استحکام و دوام بالایی برخورداراست.

سینی گردان

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 دارای یک سینی گردان از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

این سینی قابلیت چرخش داشته که باعث می شود گرما به طور یکنواخت و به یک اندازه به مواد غذایی برسد و موجب پخت یکنواخت مواد غذایی می شود. هم سینی و هم محفظه داخلی دستگاه قابل شست و شو هستند.

درب شیشه ای پیرکس

این مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 دارای درب شیشه ای از جنس پیرکس و شفاف است تا به راحتی بتوان تمام مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. این درب پیرکس دارای یک دسته فولادی زیبا برای راحت باز و بسته کردن دستگاه می باشد.

قابلیت یخ زدایی

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 دارای قابلیت یخ زدای سریع است که در مدت کوتاهی یخ مواد غذایی فریز شده را آب کرده و آماده ی درست شدن می کند.از آنجایی که اکثر مواد غذایی ما مخصوصا گوشتها (مرغ، ماهی،گوشت قرمز) در فریز نگهداری می شود و یخ زده هستند این قابلیت برای تسریع در روند آشپزی بسیار ضروری است.

تکنولوژی سولاردوم

مایکروویو 34 لیتری دلمونتی مدل DL730 دارای تکنولوژی سولاردم هست که امکان تهیه غذاهای لذیذ را به آسانی با استفاده از امواج مادون قرمزدر حداقل زمان کوتاهی فراهم می کند.

قابلیت کانوکشن

دستگاه DL730 Delmonti Microwave oven مجهز به سیستم کانوکشن است که مناسب ایجاد گرمای یکنواخت و یک دست در سرتاسر محفظه داخلی مایکروویو همراه با حفظ طعم و مزه غذاهاست و موجب می شود که غذاها مزه و کیفیت خود را حفظ کرده و ارزش غذایی آن ها پایین نیاید.

پخت سه بعدی یا3D

فن کانوکشن به گونه ای طراحی شده که گرمای ایجاد شده توسط امواج الکترومغناطیسی یا المنت حرارتی را در سرتاسر محفظه دستگاه به جریان می اندازد و دمای یکنواخت و مناسبی را در تمام قسمت های آن ایجاد می کند که بصطلاح موجب پخت سه بعدی یا 3D  مواد غذایی می شود.

مایکروویو سولاردم 34 لیتری مدل DL730 دارای قابلیت جوجه گردان و گریل برای پخت و پز انواع گوشت هاست.

مایکروویو

مایکروویوها با استفاده از امواج الکترومغناطیسی باعث پختن غذاها می شودند و قدرت نفوذ گرما در تمام سطوح یکسان نیست.در مایکروویو ها گاها ممکن است قسمتی از غذا خوب مغز پخت شود ولی قسمت دیگر هنوز خام باشد.هنگام پخت غذاها با مایکروویو هر چند دقیقه یک بار باید غذاها را زیر و رو کرد تا تمامی قسمت ها یکسان پخته شود.

سولاردوم

در سولاردم ها روند کار به این4 لیتری مدل DL730 دارای قابلیت جوجه گردان و گریل برای پخت و پز انواع گوشت هاست.صورت نیست. برای آسان تر شدن آشپزی و برای اینکه دیگر نیازی به زیر و رو کردن غذاها نباشد سولاردم ها با یک لامپ هالوژنی عرضه می شوند.گرمای حاصل از این لامپ گرمایشی نوری یا گرمای ناشی از تابش نور، قدرت پخت غذاها را بسیار افزایش داده است.از آن جهت شرکت دلمونتی مایکروویو های خود را مجهز به سولاردم کرده است تا غذاها راحت تر مغز پخت شده و تمام قسمت های آن به یک اندازه پخته شوند.

مایکروویو دلمونتی مدل DL530 ترکیبی از مایکروویو و اون توستر

همانطور که می دانید مایکروویوها برای پخت غذا از امواج الکترو مغناطسی بهره می برند و اون توستر ها از المنت حرارتی الکتریکی که داخل آن تعبیه شده است برای پخت استفاده می کنند.

از آن جایی که مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 هم ازسیستم مایکروویو که دارای امواج الکترومغناطسیی است و هم از سیستم اون توستر که دارای المنت حراراتی است استفاده می کند سرعت پخت در آن نسبت به دستگاه های دیگر 3 تا 4 برابر افزایش پیدا می کند.مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL730 از سیستم پخت سریع بهره می برد، پس هم قابلیت و کارایی یک مایکروویو و هم قابلیت و کارایی یک اون توستر را دارد و از هر دوی آنها برای پخت غذا استفاده می کند.اگر با دستگاه های دیگر که سیستم پخت سریع ندارند و فقط از مایکروویو یا اون توستر استفاده می کنند پختن سیب زمینی 45 دقیقه طول بکشد با این دستگاه پختن آن در حالت برنامه پخت سریع به 15 دقیقه کاهش پیدا می کند.

پخت مواد غذایی مختلف

از جمله برنامه های پیش فرض و از پیش تعیین شده این دستگاه مایکروویو دلمونتی مدل DL730 می توان به پخت و پز انواع مواد غذایی از جمله:

گوشت (جوجه، ماهی، گوشت قرمز، سوسیس)

پخت سبزیجات

پخت پیتزا

پختاسپاگتی

کیک های خوشمزه

پخت سیب زمینی و اسنک

آماده کردن نوشیدنی های گرم مثل قهوه