ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

ساید
جهت مشاهده ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
  • برند : اسنوا
  • کد محصول : 6215452345
  • وضعیت موجودی : موجود است

نوع کالا: ساید بای ساید

برند: اسنوا

مدل: S8-2261S

رنگ: نقره ای

ظرفیت: 591 لیتر

میزان کیفیت از5 : 5

ضمانت: 124 ماه گارانتی

قابلیت منحصربه فرد: میزان صدا 38 دسی بل - سیستم هوشمند سرمایش دوگانه - بدون برفک – مصرف انرژی +A

فروش اقساطی بلند مدت 

تعویض کالای دست دوم با نو با بهترین قیمت 

آدرس: ابتدای سیدی ، میدان حافظ ، بزرگ بازار اطلس ، طبقه A، پلاک 1022

09154058120 – 05133853535 


ساید بای ساید اسنوا مدل  Sn8-2261 دارای طراحی شیک و زیبا و مجهز به امکانات پیشرفته شده است. ساید اسنوا سری هارمونی با ظرفیت 27 فوت با ارتفاع 1816 و عرض 916 و عمق 720 میلی متر ساخته شده است.به دلیل ابعاد استاندارد این ساید بای ساید اسنوا قابلیت قرارگیری داخل کابینت های امروزی را دارد. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می گردد که با اکثر دکوراسیون ها همخوانی دارند. یخچال فریزر اسنوا مدل Sn8-2261 دارای مصرف انرژی خوبی است به همین دلیل در رده مصرف انرژی A+ قرار گرفته است.

سیستم گردش هوای سه بعدی

ساید بای ساید اسنوا به سیستم هوای سه بعدی مجهز شده است که موجب گردش یکنواخت هوا در داخل یخچال و فریزر شده و هوای سرد به تمامی طبقات می رسد و تازگی و ماندگاری موادغذایی را افزایش می دهد.

صفحه نمایش ال ای دی

صفحه نمایشی بر روی فریزر و بالای آبسردکن ساید بای ساید اسنوا مدل  Sn8-2261 تعبیه شده است که قابلیت نمایش تنظیمات فعلی دستگاه را داشته و همچنین می توانید از طریق صفحه نمایش لمسی این محصول قابلیت های انجماد سریع، خنک کننده سریع را فعال کنید.

آبسردکن

یخچال فریزر اسنوا مدل  Sn8-2261 مجهز به آبسردکن و همچنین یخساز اتوماتیک می باشد که به آب شهری متصل شده و همیشه آب سرد و یخ در دسترس خواهید داشت. محفظه یخساز ساید بای ساید اسنوا روی درب فریزر در قسمت بالا قرار گرفته و به صورتی طراحی شده است که حجم زیادی از فریزر را نگیرد.

سامانه بار خانگی

بر روی درب یخچال ساید اسنوا سری هارمونی درب سامانه بار خانگی قرار گرفته است که می توانید بدون باز کردن درب اصلی یخچال به مواد غذایی پرمصرف دسترسی داشته باشید.به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

کمپرسور اینورتر

ساید بای ساید اسنوا مدل  Sn8-2261 مجهز به کمپرسور پربازده اینورتر دیجیتال شده است.همچنین این کمپرسور صدای کمتری را ایجاد می کند.

قابلیت های کاربردی

ممکن است مواقعی پیش آید که درب یخچال فریزر بسته نشده باشد درصورتی که متوجه بسته نشدن درب نشده باشید انرژی زیادی هدر خواهد رفت. یخچال فریزر اسنوا مدل  Sn8-2261 مجهز به زنگ هشدار باز بودن درب می باشد که بعد از مدت زمان معینی اگر درب یخچال فریزر بسته نشود، فعال شده و شما را مطلع می کند. در داخل یخچال ساید بای ساید اسنوا دو عدد کشوی مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات تعبیه شده است . لامپ های داخل ساید اسنوا سری هارمونی از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که انرژی کمتری را مصرف می کند.